Gå til innhold

Orgasme

Når får du orgasme?  

1. 1. Når får du orgasme?

• Samtidig med partneren
      6
    • Under vorspielet
      4
    • Kun når jeg gjør det selv
      9
    • Aldri
      6

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ofte, stadig vekk og gjerne flere ganger etter hverandre... :kul:

Skrevet
:o Når jeg vil... :wink:

akkurat!

Skrevet
:o Når jeg vil... :wink:

:enig: :enig_animasjon: :enig: :enig_animasjon:

Gjest Anonymous
Skrevet

?

får aldri orgasme på et one night stand.

får ikke alltid orgasme i et trygt forhold heller. noen ganger bryr jeg meg ikke, andre ganger er det for mye stress med det.

synes gutter fingrer for mye og tenker ensidig- penetrering er ikke så godt i lengden hver gang!

Skrevet

Vel, får det gjerne under forspillet, men på vorspiel velger jeg å bare være sosial uten noe orgasme av noe slag... :ler:

Dessuten, svaralternativene var litt "firkantete". Noen ganger under forspill, noen ganger under samleie, noen ganger samtidig, noen ganger etterpå, noen ganger helt alene. Så det å krysse av på ett alternativ blir litt bombastisk og sier lite for min del.

Gjest Anonymous
Skrevet

Får stort dett orgasme et sted mellom 15.00 og 15.30

Men det kommer selvfølgelig noe ann på situasjonen :oops:

Gjest glamourgirl
Skrevet
jeg har aldri hatt orgasme

:sjarmor: Vil du ha litt hjelp? :lol:

Skrevet

Vanskelige alternativer, de kommer når jeg vil det selv...og ettersom det passer inn :wink:

Skrevet

Syns d er så vanskelig.....på vorspiel og sånn.....Kanskje hvis jeg lar være å drikke no......men så er det jo så masse rølpete folk rundt overalt og masete musikk.....kanskje til og med røyk!!!! Å fysj og føy!!! :kul:

Nope!!! Tru'kke vorspiel er no for meg nei.......... :briller:

Gjest Embla s
Skrevet

Hm, jeg får heller ikke alltid orgasme når jeg er på vorspiel. Er jo ikke alltid at jeg roter med noen og sånn, noen ganger sitter man jo bare rundt et bord og snakker sammen på vorspiel. Faktisk alle de jeg har vært på... Kanskje jeg burde finne meg noen nye venner, har tydeligvis gått glipp av noe eller?

Gjest Embla s
Skrevet
Dildoparty derimot......... :briller:

:o Uff da.. Jeg har bare vært på tupperware party :oops: ingen som fikk orgasme der i allefall :roll:

Skrevet

:o Uff da.. Jeg har bare vært på tupperware party :oops: ingen som fikk orgasme der i allefall :roll:

Ikke det??!!! Ingen fetisjer i retning av sånn deilig plast i alle disse friske fargene altså????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...