Elinori Skrevet 19. desember 2010 #1 Skrevet 19. desember 2010 Det er en fyr som er i slekt med noen som jeg er i slekt med som jeg sjekka opp for 4 år siden. Han er 9 år eldre enn meg, og det skal sies jeg bare var 14 da jeg og han ble kjent. Det som er litt forvirrende nå er om han er interessert i me gpå en annen måte. For jeg mener .. hvordan er det mulig at en 9 år eldre fyr orker å skrive og møte ei yngre jente i 4 år etter i møttes.. Eller er gutter faktisk villige til det i håp om sex? Vi har jo vært sexpartnere, men dette er ikke noe press fra han. Det virker som om han er veldig omtenksom og tenker på om jeg har det bra og sånn når vi er intime. Og vi har snakka mye, og møttes og ikke hatt sex også, men dog ikke så mye pga. vi har ikke bodd på samme sted noen gang. Vi bruker å møtes i ferier, da begge er hjemme og har anledning. Kontakten hans er hyppigere når det nærmer seg ferier, altså når vi snart kan mtøes. har fått dirty meldinger av han en gang, men ellers ikke snakket om sex sånn ellers. Når han skriver til meg , er det helt hverdagslige ting. Jeg bare vil ha svar på om det er noe mer han føler, men veit ikke helt om jeg skal tørre å spørre tilfelle jeg ikke har grunn... Det skal sies at han nylig hadde bursdag, og da han kom hjem fra nach så begynte han å skrive til meg på nettet og snakke om hverdagslige ting. Jeg lurer så sykt på om det er bare jakting eller om det er noe anna. For.. Jeg har kjent han i 4 år liksom, og haner god og snill. Han har ikke utnytta meg, føler jeg. I DONT KNOW...Hjelp meg??
Gjest brutal_mann Skrevet 19. desember 2010 #2 Skrevet 19. desember 2010 Umulig å si. Men jeg hadde ikke giddet å røle med noen fire år bare for å få å pult. Fitte er lettere tilgjengelig enn som så.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2010 #3 Skrevet 19. desember 2010 han er 27 så da har han vel lyst på en deilig 18-åring?
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2010 #4 Skrevet 19. desember 2010 han er 27 så da har han vel lyst på en deilig 18-åring?
Elinori Skrevet 19. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2010 æsj, så det er sånn dere tenker ja.... hmm, jaja, da veit jeg det. Det va rfaktisk sykt turnoff. hahaah!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå