CafeLatte Skrevet 19. desember 2010 #1 Del Skrevet 19. desember 2010 Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mixelite Skrevet 20. desember 2010 #2 Del Skrevet 20. desember 2010 Hvilke julefilmer? Jeg har sett julefilmer på tv på ulike kanaler i et par uker nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 20. desember 2010 #3 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) jeg leter etter den finske om snømannen jeg, som smelter men har ikke funnet den. Ellers har jeg allerede gått inn på get-boksen og huket av julemorgenen på nrk. Starter etter 12.00 Endret 20. desember 2010 av Wonders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CafeLatte Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 20. desember 2010 Hvilke julefilmer? Jeg har sett julefilmer på tv på ulike kanaler i et par uker nå Jeg har sett en film og det var igår.Alle de klassiske som går på tv 3 og tv Norge.Jeg har get så jeg har ikke så mange kanaler å velge mellom:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 20. desember 2010 #5 Del Skrevet 20. desember 2010 ahhhh den avataren over meg får meg snart til å gå opp i sømmene :gjeiper: :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CafeLatte Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 20. desember 2010 ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2010 #7 Del Skrevet 20. desember 2010 Tror det starter lille julaften. Den dagen går det flere julefilmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CafeLatte Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #8 Del Skrevet 20. desember 2010 takk gjest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 20. desember 2010 #9 Del Skrevet 20. desember 2010 Noen som vet? 24 desember... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmosin Skrevet 21. desember 2010 #10 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) jeg leter etter den finske om snømannen jeg, som smelter men har ikke funnet den. Ellers har jeg allerede gått inn på get-boksen og huket av julemorgenen på nrk. Starter etter 12.00 Den er ikke finsk, den er engelsk, hvis det er den jeg tror du mener (og som jeg har på DVD fordi dumme TV ikke klarer å sende den hvert år). http://www.imdb.com/title/tt0084701/ Endret 21. desember 2010 av Karmosin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå