Gå til innhold

Dyrisk mann

Fremhevede innlegg

Skrevet

I natt var jeg med min første dyriske mann i senga (blikk, oppførsel)... :sengekos:

Har ikke opplevd det før, var egentlig ganske deilig, etter at jeg hadde fått summet meg..

Nå klarer jeg ikke slutte å tenke på ham! Håper jeg får mer...

Er det noen andre som har opplevd det samme? Ble dere litt "sjokka" og?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Årh ja.. Han kunne virkelig ta tak i meg, lyste av hele han hvor kåt han var, og var ikke redd for å vise det. Sukk, savner den sexen ja!! Litt blåmerker her og der etterpå, men det var bare deilig :fnise:

Skrevet

Så hvordan er en ikke-dyrisk mann i senga da?

Skrevet

Bare pumper på uten å gjøre noe særlig ut av ting, uansett hva en selv prøver på.. Ja, de finens faktisk :fnise: Må være TAK i dem :) Var med en kar en gang som jeg følte jeg voldtok, uffa.. Men han ville ha sex igjen, men lagte aldri en lyd eller en mine, kjedelige greier..

Skrevet

Dyriske menn er bra! Villbeist er de beste ;)

Skrevet (endret)

Jenter sitter, nesten alltid, sjokkskadet igjen når jeg er ferdig med dem. Er visst mangelvare på menn som kan knulle som beistene vi er.

Skrev forresten nylig ett innlegg om hvordan jeg blir et dyr når jeg blir kåt.

Endret av Katten.
Skrevet

Jenter sitter, nesten alltid, sjokkskadet igjen når jeg er ferdig med dem. Er visst mangelvare på menn som kan knulle som beistene vi er.

ROAR

Skrevet

ROAR

Roar som i navnet, eller RAWR som i "JEG VIL HA!"?

Skrevet

Roar som i navnet, eller RAWR som i "JEG VIL HA!"?

Hehe, tror nok det var sistnevnte :lur:

Skrevet

Meeh.....

ble visst ikke helt med av dette.....tror det har noe med at du sier du er sexavhengig(og da er liksom den andre personen helt insignifikant, avhengigheten er sterkest) - og at du tja.....nei, jeg vet ikke......smak og behag tydeligvis.

du fokuserer liksom veldig på deg selv i fortellingen, og jeg tiltrekkes nok ikke av en sånn halv-narsissistisk og selvfokuserende greie. har muligens noe med denne avhengigheten din å gjøre.

men igjen, smak og behag.

• Liker 2
Skrevet

I engelsk er jo roar et brøl. Var jo heller det jeg var ute etter. "You roar with bestial vigor. So fierce!"

Skrevet

ROAR

Pappa?

Skrevet

Pappa?

Skulle vel tenkt litt lengre før jeg "brølte" :fnise:

Skrevet

Meeh.....

ble visst ikke helt med av dette.....tror det har noe med at du sier du er sexavhengig(og da er liksom den andre personen helt insignifikant, avhengigheten er sterkest) - og at du tja.....nei, jeg vet ikke......smak og behag tydeligvis.

du fokuserer liksom veldig på deg selv i fortellingen, og jeg tiltrekkes nok ikke av en sånn halv-narsissistisk og selvfokuserende greie. har muligens noe med denne avhengigheten din å gjøre.

men igjen, smak og behag.

Haha, det er ikke en fortelling, det er en beskrivelse av hvordan jeg føler det når jeg blir kåt. Dermed er det ikke noen form for erotisk novelle, men en beskrivelse av følelser og lyster. Ellers skriver jeg stort sett alltid fra mitt synspunkt - på den måten blir det mer ekte, siden historiene er alle tatt fra mitt eget liv. Eksempelvis her.

I engelsk er jo roar et brøl. Var jo heller det jeg var ute etter. "You roar with bestial vigor. So fierce!"

Jeg vet, bare erter. Hadde du dog møtt meg, måtte du vært forberedt på virkelig røff sex de første orgasmene mine.

Skrevet (endret)

Jeg vet, bare erter. Hadde du dog møtt meg, måtte du vært forberedt på virkelig røff sex de første orgasmene mine.

Haha, jeg har som en dum vane å aldri skjønne når noen tøyser med meg.

Men joda, høres bra ut det. Skal ikke påstå jeg har vært borte i virkelig røff sex, men har alltid ligget i fantasiene mine. Kan tenke meg TS sitter igjen med en god opplevelse nå.

Endret av KaDust
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger

Trampe -mod-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...