AnonymBruker Skrevet 19. desember 2010 #1 Skrevet 19. desember 2010 Hei! Sluttet med p-ring i august, etter 6-7 års bruk. Har ennå ikke fått tilbake mens. (Hvis jeg husker rett så hadde jeg forholdsvis stabil mens før "ring-bruk", var bare + - et par dager.) Noen som har erfaring med lang tids bruk, for så å bli gravid? Når kom mensen tilbake? ...bør jeg bli bekymret? ...eller bare vente videre?
Ripsy Skrevet 20. desember 2010 #2 Skrevet 20. desember 2010 Jeg tror dette er veldig individuelt. Jeg brukte p-ring, sluttet i mai og fikk normal syklus med en gang. Ble gravidi 1.pp, som var i oktober (som desverre endte i SA). Hører jo om de som har brukt hormonprevensjon som måtte vente over 6mnd før de kom inn i normal syklus. Men det går jo an å høre med legen dersom det ikke har skjedd noe etter 6mnd f.eks...? Håper du snart får besøk av tante rød!
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2010 #3 Skrevet 20. desember 2010 Takk Ripsy! Tror jeg trengte at noen andre også sier at det er normalt at det kan ta opp mot 6 mnd før "tante" kommer..... (Vet det jo egentlig....bare så fryktelig utålmodig! ...får jo lixom ikke startet med prøving før "tanta" er her....sukk...) Blir lege i februar / mars om ikke noe har skjedd til da.... ....venter-venter-venter.....
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2010 #4 Skrevet 20. desember 2010 Jeg sluttet i juli og ble gravid i september. Men jeg har alltid kommet raskt i syklus når jeg har sluttet/hatt pause fra hormonell prevensjon. Der er vi forskjellige alle sammen... skjønner godt at det er frustrerende å vente. Men plutselig en dag våkner du med flekk i trusa! (for å si det som det er) Det kan skje hvilken dag som helst...
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2010 #5 Skrevet 20. desember 2010 (Samme som over.) Det jeg mente å si var at JA, det er vanlig at det tar tid. Men det kan også skje når som helst
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2010 #6 Skrevet 20. desember 2010 Snille dere er.... Det kan skje hvilken dag som helst... Men det kan også skje når som helst Gleder meg til "hvilken dag som helst" og "når som helst", håper ikke det er lenge til....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå