Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Sluttet med p-ring i august, etter 6-7 års bruk.

Har ennå ikke fått tilbake mens.

(Hvis jeg husker rett så hadde jeg forholdsvis stabil mens før "ring-bruk", var bare + - et par dager.)

Noen som har erfaring med lang tids bruk, for så å bli gravid?

Når kom mensen tilbake?

...bør jeg bli bekymret?

...eller bare vente videre?

:tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hallo: Jeg tror dette er veldig individuelt. Jeg brukte p-ring, sluttet i mai og fikk normal syklus med en gang. Ble gravidi 1.pp, som var i oktober (som desverre endte i SA).

Hører jo om de som har brukt hormonprevensjon som måtte vente over 6mnd før de kom inn i normal syklus. Men det går jo an å høre med legen dersom det ikke har skjedd noe etter 6mnd f.eks...?

Håper du snart får besøk av tante rød!

Skrevet

Takk Ripsy! :klemmer:

Tror jeg trengte at noen andre også sier at det er normalt at det kan ta opp mot 6 mnd før "tante" kommer..... (Vet det jo egentlig....bare så fryktelig utålmodig! ...får jo lixom ikke startet med prøving før "tanta" er her....sukk...) Blir lege i februar / mars om ikke noe har skjedd til da....

....venter-venter-venter..... :sukk:

Skrevet

Jeg sluttet i juli og ble gravid i september. Men jeg har alltid kommet raskt i syklus når jeg har sluttet/hatt pause fra hormonell prevensjon. Der er vi forskjellige alle sammen... :) skjønner godt at det er frustrerende å vente. Men plutselig en dag våkner du med flekk i trusa! (for å si det som det er) Det kan skje hvilken dag som helst... :)

Skrevet

(Samme som over.)

Det jeg mente å si var at JA, det er vanlig at det tar tid. Men det kan også skje når som helst

:klem:

Skrevet

Snille dere er.... :klemmer:

Det kan skje hvilken dag som helst... :)

Men det kan også skje når som helst

Gleder meg til "hvilken dag som helst" og "når som helst", :fnise: håper ikke det er lenge til.... :lete:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...