Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg legger meg selv for hogg nå, jeg vet det...

Dette er saken. Min kjære hadde bursdag i vår og jeg ga han en fin og ganske dyr pakke. Jeg hadde bursdag i sommer, men pga mye dramatisk som skjedde da ble ikke min bursdag feiret, for jeg ville ikke det. Han sier hele tiden at han skal kjøpe bursdagspakke til meg, men det har ennå ikke blitt. Jeg er litt skuffet, ikke fordi jeg ikke får pakke, men jeg tror det er fordi jeg kanskje ønsker hans oppmerksomhet på meg litt...

Vet det er egoistisk å tenke sånn, men blir skuffet inni meg. Det er snart et halvt år siden og ingen ting har skjedd.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hør nu her:

Du kan jo selv be han ut på middag, si at dere skal feire bursdagen din på etterskudd.

Du vet, noen (spesielt gutter, menn) kommer aldri lengere en å si noen ord, får ikke til dette med handlinger.

Så, du må nok selv ta steget.

Lykke til og god helg! :)

Skrevet

Er han ikke mann da? Menn glemmer sånt de. Jeg gir hvert år mannen min bursdagsgave, men han kommer (nesten) aldri på når jeg har bursdag før han står midt oppe i det. Jeg tror ikke jeg har fått gave fra han på mange år, men for meg betyr det ikke noe. Jeg ser på gaver som en materiell ting man kan erstatte, men det fine som å ha mannen min sammen med meg på bursdagen, jul etc betyr mye mer enn allverdens gaver.

Jeg kan ikke si om jeg synes du tenker egoistisk i forhold til at du ikke har fått gave enda, for det vet du best selv. Gaver betyr nok mer for noen og mindre for andre - det er neppe fasit på sånt. Men jeg synes kanskje du burde la det fare nå og ikke henge deg opp i det. Kan jo hende han trår til skikkelig til jul vel? Og det finnes vel andre måter å få oppmerksomhet på enn gjennom gaver?

Gjest GreenSky
Skrevet

Arghh! Jeg skjønner godt hva du mener. Eksen glemte ut hver eneste bursdag jeg hadde. Ikke fikk jeg noen presang på etterskudd, heller. Så jeg skjønner godt at du er skuffa, ja. Det er slett ikke egoistisk av deg.

Gjest GreenSky
Skrevet
Jeg legger meg selv for hogg nå, jeg vet det...

Dette er saken. Min kjære hadde bursdag i vår og jeg ga han en fin og ganske dyr pakke. Jeg hadde bursdag i sommer, men pga mye dramatisk som skjedde da ble ikke min bursdag feiret, for jeg ville ikke det. Han sier hele tiden at han skal kjøpe bursdagspakke til meg, men det har ennå ikke blitt. Jeg er litt skuffet, ikke fordi jeg ikke får pakke, men jeg tror det er fordi jeg kanskje ønsker hans oppmerksomhet på meg litt...

Vet det er egoistisk å tenke sånn, men blir skuffet inni meg. Det er snart et halvt år siden og ingen ting har skjedd.

Jeg har et litt sleipt tips til deg, hvis han er en person som har lett for å glemme (dine) bursdager.

- Bestill blomster til deg selv, og sørg for at de blir levert på døra med bud. Du kan be blomsterbutikken skrive på kortet. F.eks. til XXXX gratulerer med dagen! Hilsen gutta på jobben.

Forhåpentligvis vil han bli skamfull over at han glemte bursdagen din når "gutta" tross alt husket den, og littegrann småsjalu. Etterpå vil han forhåpentligvis huske på bursdagene dine i framtiden. :rodme:

Skrevet

Jeg hadde også blitt vannvittig skuffa!!

Skrevet

Skjønner deg godt jeg! Alle vil føle seg som en prinsesse på dagen sin vel. Ikke noe ego i det...

Suz :wink:

Gjest helene74
Skrevet

En venninne fikk nettopp en flott gave av mannen sin etter fødselen av deres første barn, jeg ble faktisk litt misunnnelig og litt skuffet for at ikke jeg fikk noen gave etter fødselen av vårt barn. Jeg vet det er egoistisk, og at det ikke betyr noe i den store sammenhengen, men allikevel..

"Hjertet har sin egen forstand som forstanden ikke forstår"

Skrevet

Face it!!! De fleste menn er sånn!!! Har alltid vært! Kommer alltid til å bli!!! Har dere d bra stort sett ellers, er dette en bagatell i den store helheten.....Ikke bra å gå rundt å næge på sånt småtteri! :riste:

Skrevet

jeg husker alltid bursdager.. :D

men jeg er ikke så flink til å kjøpe blomster og sånn ellers :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet

Problemet mitt (som skrev innlegget) er at han ikke lar det gå selv, det er leeenge siden bursdagen min nå, men han går ennå å prater om å kjøpe noe. Så jeg blir skikkelig irritert! Enten så får han glemme det selv eller så får han gå å kjøpe noe sånn han sier....

Er sint på meg selv som klarer å bry meg om noe så smålig som dette, men han hjelper godt til selv og da!

Skrevet

Skjønner!!! Be han glemme hele greia!!! Bare idiotisk å gå sånn å mase om noe som aldri blir no av.....Enig!!! Irriterende!

Skrevet

Neste gang han nevner den gaven synes jeg du skal si akkurat det: "Enten får du glemme den gaven, ellers får du faktisk gjøre alvor av å kjøpe den, for nå er jeg lei av at du snakker om det".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...