Gå til innhold

Jeg vil ha sex med en deilig mann

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå er det en god stund siden jeg sist hadde samleie, og det merkes i buksa når jeg leser de fleste trådene her inne som er om det.

Jeg vil ha sex! :sur:

Endret av KaDust
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet at det er mulig å ha sex med seg selv?

• Liker 3
Skrevet

Jeg og!

Skrevet

Du vet at det er mulig å ha sex med seg selv?

Ja, jo. Men å ha sex med en mann med megselv er vel litt vanskeligere? *peke på overskrift*

• Liker 1
Skrevet

Nå er det en god stund siden jeg sist hadde sex, og det merkes i buksa når jeg leser de fleste trådene her inne som er om det.

Ja, da er det vel bare å ta på seg støvlettene, gå til nærmeste bar, pub, cafe eller restaurant hvor det oppholder seg en mann, gi til kjenne ditt ønske og få det overstått.

Det er det enkleste i verden for kvinner å få sex.

Skrevet

Ja, da er det vel bare å ta på seg støvlettene, gå til nærmeste bar, pub, cafe eller restaurant hvor det oppholder seg en mann, gi til kjenne ditt ønske og få det overstått.

Det er det enkleste i verden for kvinner å få sex.

Støvletter er litt vel kaldt i vinterværet. Og nei, er ikke så lett som du skal ha det til. Vil gjerne først finne en jeg faktisk tiltrekkes av. :fnise: Ja, jeg er kresen, men er desverre ikke mitt bevisste valg.

Skrevet

Støvletter er litt vel kaldt i vinterværet. Og nei, er ikke så lett som du skal ha det til. Vil gjerne først finne en jeg faktisk tiltrekkes av. :fnise: Ja, jeg er kresen, men er desverre ikke mitt bevisste valg.

Når du er 19 og uerfaren så er de kravene veldig store og den kravslisten veldig lang. Når du runder 30+ så er den listen ekstremt kort, "han er snill", og dere kvinner blir veldig desperate etter å finne en å slå seg til ro med og få barn sammen med.

Skrevet

Når du er 19 og uerfaren så er de kravene veldig store og den kravslisten veldig lang. Når du runder 30+ så er den listen ekstremt kort, "han er snill", og dere kvinner blir veldig desperate etter å finne en å slå seg til ro med og få barn sammen med.

Har ikke noen lang liste, akkurat. Skal da bare ha sex, nevnes ingenting om forhold her. Alt jeg trenger er å være fysisk tiltrukket :)

Skrevet

Og få seg litt er ikke så himla vanskelig . :sengekos:

Skrevet

Jeg er over 40, og dette stemmer overhodet ikke for mitt vedkommende. Jeg er like kresen nå som da jeg var 19. Det kunne virkelig ikke falle meg inn å ha sex med en mann jeg ikke er veldig tiltrukket av. Heldigvis finnes det nok av tiltrekkende menn som vil ha meg, så dette er ikke akkurat noe problem.

Skrevet

Jeg er i slutten av 30-åra og mer kresen nå en ever.

Vil ha sex jeg også. Ikke lenge siden jeg var i et forhold, men det har skortet på bra sex en laaaaaaaaaaaang stund. :sukk::sengekos:

Skrevet

Da jeg var 19 så jeg mest på det indre. Nå som jeg er dobbelt så gammel ser jeg mest på utseendet! Og jeg får da lett de mest tilstrekkende menn også, og har faktisk mere draget nå enn da jeg var ung.

Skrevet

Og få seg litt er ikke så himla vanskelig . :sengekos:

Sikkert ikke, men å finne seg noen å ha seg med er vanskelig :fnise:

Skrevet (endret)

Sikkert ikke, men å finne seg noen å ha seg med er vanskelig :fnise:

Det er nok ikke så vanskelig som du tror. Hvis du selv hører hjemme på øvre halvdel av attraktivitetsskalaen burde det være ganske lett å få seg et knull med en mann helt i toppsjiktet. Kvinner er nemlig jevnt over mindre ivrige på sex for sexens skyld, og derfor får de kjekkeste guttene ikke dekket sitt behov uten også å knulle jenter i divisjonene under. Derfor er det bare å gå ut og flørte med menn du finner attraktive, så får du helt sikkert napp. I hvert fall hvis du er så attraktiv at du kan tillate deg å være så kresen som du sier du er. ;)

Endret av Cuckold
Skrevet (endret)

Det er nok ikke så vanskelig som du tror. Hvis du selv hører hjemme på øvre halvdel av attraktivitetsskalaen burde det være ganske lett å få seg et knull med en mann helt i toppsjiktet. Kvinner er nemlig jevnt over mindre ivrige på sex for sexens skyld, og derfor får de kjekkeste guttene ikke dekket sitt behov uten også å knulle jenter i divisjone under. Derfor er det bare å gå ut og flørte med menn du finner attraktive, så får du helt sikkert napp. I hvert fall hvis du er så attraktiv at du kan tillate deg å være så kresen som du sier du er. ;)

Jeg er ganske attraktiv, ja. Men nå er ikke det å få nappet som er vanskelig. Det er å finne den mannen som jeg finner tiltrekkende. Har venninner som ofte kommenterer menn de finner attraktive når vi er ute, og da er jeg den eneste i gjengen som ikke er enig. Eller som hvertfall tørr å stå for at jeg ikke er enig. :fnise:

Men tro meg, skulle gjort alt for å ikke være så sinnsykt kresen.

Endret av KaDust
Skrevet (endret)

Jeg er ganske attraktiv, ja. Men nå er ikke det å få nappet som er vanskelig. Det er å finne den mannen som jeg finner tiltrekkende. Har venninner som ofte kommenterer menn de finner attraktive når vi er ute, og da er jeg den eneste i gjengen som ikke er enig. Eller som hvertfall tørr å stå for at jeg ikke er enig. :fnise:

Men tro meg, skulle gjort alt for å ikke være så sinnsykt kresen.

Aha, så du har i tillegg en ganske spesiell smak. Har du noengang sett bilde av noen du liker da?

Endret av Bond
Skrevet (endret)

Aha, så du har i tillegg en ganske spesiell smak. Har du noengang sett bilde av noen du liker da?

Ja, har nok en ganske spesiell smak. Mmm har vel sett bilder av menn som er mer eller mindre attraktive utseendemessig, men kan ikke komme på noen ved navn i det hele tatt.

:lol:

Endret av KaDust
Gjest brutal_mann
Skrevet

Nå er det en god stund siden jeg sist hadde samleie, og det merkes i buksa når jeg leser de fleste trådene her inne som er om det.

Men hva ER en deilig mann?

Skrevet

Men hva ER en deilig mann?

Nei, det er jo helt individuelt for alle. Kan ikke si jeg har noe fasit for hva selv synes er digg heller. Kommer jo som oftest fra utstråling, tror jeg. Ser hvertfall slik ut om jeg ser tilbake på de jeg har hatt før og ser kun på utseende. :)

Men, kan jo adde at tatoveringer ofte er et plus ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...