AnonymBruker Skrevet 19. desember 2010 #1 Skrevet 19. desember 2010 Hjelp...Møtte en fyr i går på byen , han er keen på tlfsex, jeg har aldri gjort det før,men jeg er virkelig pirret altså!Han kommer fra en annen by,jeg veit nesten ingenting om han,tenker om det er trygt,vil ikke bli lagt ut på nett eller snakke med han foran flere i en sånn situasjon Vet ikke hva jeg skal si , er langt ifra sjenert i senga,men liker ikke å stønne i tlf lissom.. Trenger tips , det haster! Han ringer snart...
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2010 #2 Skrevet 19. desember 2010 Hva med å bare ta det som det kommer?
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2010 #3 Skrevet 19. desember 2010 Ta på deg selv mens du snakker med ham, fortell hvordan du gjør det og hvor våt du blir osv. Kos dere
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2010 #4 Skrevet 19. desember 2010 Alt jeg tenker å si høres liksom mye bedre ut inni meg,enn når det blir sakt. Ikke liker jeg å stønne i tlf,mer frigjort på soverommet jeg.. Æsj dette blir kleint.... Takk for svar
Gjest mann Skrevet 19. desember 2010 #5 Skrevet 19. desember 2010 Telefonsex med en du knapt kjenner og nettop har møtt? Ikke at jeg har noe særlig erfaring på området men det høres vel litt muffens ut ja. Er vel noe som kan vente til litt til senere strengt tatt? Hvis det skulle make or break for interessen hans om du vil ha telefonsex eller ikke etter nettopp å ha møtt han, vel da er han litt smårar.
kulu-kulu Skrevet 19. desember 2010 #6 Skrevet 19. desember 2010 (endret) Litt creapy kanskje ? Lurt å kjenne han først Endret 19. desember 2010 av kulu-kulu
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2010 #7 Skrevet 19. desember 2010 Ja huff, det ble mye masemeldinger,litt turn off egentlig,så jeg trakk meg.. Lyst å bli kjent med han først ja Takk for svar
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2010 #8 Skrevet 19. desember 2010 Hvis det skjer, vær ærlig og si at du ikke har gjort det før trenger ikke stønne og styre på, han tenner nok på å høre deg puste Jeg har hatt tlfsex to ganger med min date, da forteller f.eks jeg at jeg stryker meg på klitten og hvor deilig det er, så at jeg fingrer meg forsiktig, kjenner det er varmt og vått, strammer seg deilig rundt fingeren og jeg kunne ønske det var han som presset seg inn i meg. Det går seg til uansett hehe
Gjest Sobril Skrevet 19. desember 2010 #9 Skrevet 19. desember 2010 Telefonsex med en man har følelser for er veldig deilig. Trenger ikke si så veldig mye egentlig. Holder med LITT prating. Å høre at en annen er tungpustet i andre enden er turn-on så det holder
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2010 #10 Skrevet 19. desember 2010 Feiga ikke ut alikevel.. Det var faktisk deilig , lenge siden jeg har vert så våt som jeg ble! Var jo ikke så farlig som jeg trudde Vi sendte en del mld først , fortalte at jeg ikke hadde gjort dette før. Han pusha ganske bra frempå,nei dette var kos. Må bli flink til dette,likte det virkelig :gjeiper:
Daniel84 Skrevet 19. desember 2010 #11 Skrevet 19. desember 2010 Telefonsex er faktisk j*vlig digg! Bare hatt det med dama, men .. ekstremt bra, når det er avstand inne i bildet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå