AnonymBruker Skrevet 19. desember 2010 #1 Skrevet 19. desember 2010 Jeg syns at det er på tide NRK sender Sesam Stasjon i reprise. Det var et skikkelig bra program for barn. Finnes det noen som ikke liker Alfa, Bjarne og Max Mekker? Noen andre som er litt enig?
Gjest Adera Skrevet 19. desember 2010 #2 Skrevet 19. desember 2010 (endret) Åååh, elska det programmet når eg var liten.. Eg skulle gjerne hatt det i reprise, ihvertfall om eg hadde hatt unger. Det var mye bedre barne-tv før i tida (Sesam Stasjon, Portveien 2, Huset med det rare i), det de sender no virker bare tåpelig. Endret 19. desember 2010 av Adera 1
tessa3 Skrevet 19. desember 2010 #3 Skrevet 19. desember 2010 Heeelt enig! Sesam Stasjon var en klar favoritt når jeg var liten! Mye av det som er nå, gidder ikke ungene mine å se på..
Brud84 Skrevet 19. desember 2010 #4 Skrevet 19. desember 2010 Helt ening!! Men siden det ikke ser ut som nrk har tenkt å sende de virkelig gode julekalenderene mer, har jeg skaffet meg denne på dvd!
Chiyo Skrevet 20. desember 2010 #5 Skrevet 20. desember 2010 Absolutt! Barne TV nå om dagen er ikke noe bra. Jeg elsker Max Mekker!
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2010 #6 Skrevet 20. desember 2010 Uff, jeg hatet sesam stasjon da jeg var liten. Spesielt den psykedeliske tellesangen hvor de teller til tolv og viser synsintrykk verdig en LSD-tripp.
Meaty Skrevet 20. desember 2010 #7 Skrevet 20. desember 2010 Uff, jeg hatet sesam stasjon da jeg var liten. Spesielt den psykedeliske tellesangen hvor de teller til tolv og viser synsintrykk verdig en LSD-tripp. "Takk" for at du minnet meg på den...her skal du jammen meg få!
Brud84 Skrevet 21. desember 2010 #8 Skrevet 21. desember 2010 hahaha kult å se igjen! Men den "tellesangen" er faktisk ikke med i jul på Sesam stasjon... ikke noen av de andre innslagene heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå