viblie Skrevet 17. oktober 2003 #1 Skrevet 17. oktober 2003 Nå har jeg et problem, min forlover sa nei til å være min forlover. Grunnen hans, er at han er sjenert, a-sosial, klarer ikke å snakke i store forsamlinger osv. Og jeg skjønner ham godt, og vet også at han ikke er så glad for fester. (han pleier å sovne på en stol) Men jeg har ingen andre jeg kunne tenke meg til forlover, da han er min beste venn, utenom min tilkommende da, som selvfølgelig er min allerbeste venn :D Hvem skal jeg så velge til forlover?? Min lillebror, kommer ikke på tale. Så har jeg ikke så mange å velge i mellom. Mine gamle venner, har jeg ikke så god kontakt med, men et par av dem snakker jeg da med innimellom. Og de nye vennene jeg har fått her i Danmark, føler jeg at jeg ikke har kjent lenge nok til å ville ha dem som forlover. Min svigermor, som er en alletiders svigermor, maser om at jeg skal be min svigerinne. Men jeg føler heller ikke at hun er den jeg vil ha. Så nå står jeg her uten forlover, mens min tilkommende sin, hun har svart ja.
Gjest gjest1 Skrevet 17. oktober 2003 #2 Skrevet 17. oktober 2003 Han kan jo være din forlover uten å holde tale. Forloveren må heller ikke sitte oppe ilag med deg i kirken. Tradisjoner er til for å brytes .
Gjest Tex Skrevet 21. oktober 2003 #3 Skrevet 21. oktober 2003 Enig. Hvis det er den forloveren du helst vil ha, sett dere ved forhandlingsbordet.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå