Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann dere :)

Jeg lurte på om noen av dere har erfaring angående denne klippen

Hvor mye det koster og hvordan å style det ? Har veldig lyst å klippe meg sånn. Har selv like langt hår som henne.

2dufe3r.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der er noe av det styggeste jeg ser.

Første gangen jeg så det trodde jeg det var en jente som hadde blitt operert i hodet. Syntes skikkelig synd på henne, at hun hadde måttet barbere bort en del av det lange, fine håret.

Etter å ha sett opptil fire stykker til i løpet av de neste dagene skjønte jeg at det var mote, og ikke som følge av kirurgisk inngrep.

• Liker 1
Skrevet

Forresten, dama på bildet var superpen! Selv med operasjonssårhode.

Skrevet

Ville ikke betalt for å ta den klippen, jeg ville gjort det selv! Er ikke vanskelig, alle jeg kjenner med sånn klipp har gjort det selv, og jeg har klippet sånn på andre.

Men om du ikke tør, eller kjenner noen som tør, så er det i hvert fall veldig opp til frisøren hva de tar, priser varierer helt enormt. Er nok minstepris i hvert fall :)

Når det kommer til styling,så kan du gjøre utrolig mye, men du kan også la være å gjøre noe som helst. Dra fingrene igjennom håret med litt mousse eller voks, for tekstur, eller la det være helt streit.

Du kan også flette, sette det opp, lage en slags hanekam, osv :)

Hvis du googler "sidecut", og "styling", så finner du mange forskjellige frisyrer.

Lykke til!

Skrevet

Har ikke slengt meg på denne bølgen selv,og kommer aldri til å gjøre det heller ;) Men synes det er en tøff klipp.Blir litt typete av det synes jeg,og det er kult.Så hvis du vil klippe deg sånn,så GO FOR IT! ;) Det er vel enkelt å gjemme det hvis man blir lei tenker jeg.

Skrevet

Det der er noe av det styggeste jeg ser.

Nå var det ikke dette Lammarau spurte om da.. Herregud så kjedelig verden hadde vært hvis alle hade lik oppfatning av "stygt" og "pent"!

• Liker 2
Skrevet

Det er vel enkelt å gjemme det hvis man blir lei tenker jeg.

Veldig enkelt, bare å skifte siden du har skillet på. :)

Skrevet

Nå var det ikke dette Lammarau spurte om da.. Herregud så kjedelig verden hadde vært hvis alle hade lik oppfatning av "stygt" og "pent"!

Enig. For en uinteressant kommentar du kom med der jenta90.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...