Gå til innhold

2.gangsbruder

Fremhevede innlegg

Gjest Ninach (ulogget)
Skrevet

Jeg lurer på om det er bare meg her inne i forumet som skal gifte meg for annen gang??

Ninach

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er nok ikke helt alene, jeg giftet meg nettopp for andre gang...

Gjest Ninach (ulogget)
Skrevet

Mikkelbrud: Nei så flott! Gratulerer så mye med overstått bryllup!

Hvordan gikk det; hvordan gjorde dere bryllupet og hva synest du forskjellen var - tenkte du overhodet over at du hadde gjort det før??

Jeg føler det som om det er første gang, selv om jeg har "historie".

Kirkelig eller borgerlig?

Jeg vet at det er enkelte som har fordommer mot at man skal gifte seg i kirken mer enn en gang; men jeg ser det ikke slik.

Jeg mener at om en med hånden på hjertet kan si at det føles mest riktig å gifte seg i kirekn, så skal man gjøre det; så lenge man prøver så godt en bare kan å holde de løfter man gir hverandre der.

Er veldig spent på å høre fra deg!!

Klem

Ninach

Skrevet

:hoppe: Jeg har :hoppe:

også giftet meg 2 ganger ( med 13 års mellomrom ) og begge gangene i kirka. Hørte ingen som syntes at det var noe galt i det. Tror faktisk ikke alle gjestene engang visste om at jeg har vært gift før.

Er sikker på at min mann og hans familie hadde blitt skuffet om jeg hadde insistert på å ha et lite,"stille" borgerlig bryllup. Kan med hånden på hjertet si at under vielsen var jeg så opptatt av det som hente der og da, at jeg overhodet ikke tenkte på at dette har jeg faktisk gjort før.

Det beste med å arrangere bryllup for andre gang, er at man har erfaring som gjør at man vet mer hvordan man vil og IKKE vil ha det.

Spesiellt deilig var det å kunne bestemme alt selv uten at foreldre og svigerforeldre hadde "rett" til å legge seg i alt.

Vi fikk ett fantastisk bryllup som ble akkurat slik vi hadde planlagt det og med kun de gjestene som vi ville ha, ikke noen som vi "måtte" ha.

Lykke til Ninach!

Skrevet

Hei Ninach, vi valgte å gifte oss i kirken selv om vi begge har vært gift en gang før, og det føltes helt riktig! Vi hadde en fantastisk dag, og jeg tenkte ikke et øyeblikk på det første bryllupet. Jeg hadde også en helt annnen følelse denne gangen, kanskje det kommer av at jeg er eldre og mer sikker på alt. Nå bare nyter vi å være mann og kone, og jeg er så glad for å ha fått lov til å oppleve dette :D Så lykke til til dere, og mange ønsker om en flott fremtid! Kos deg!!

Gjest Anonymous
Skrevet

2. gangs bruder i full bryllupsmondur , hvit kjole, stor fest, kirke og alt som hører til et det mest PATETISKE som finnes! Og ingen ting kan få meg til å se annerledes på det. Snakk om å gjøre seg selv til latter. "Din for evig nok en gang, inntil videre".

Gjest Anonymous
Skrevet
2. gangs bruder i full bryllupsmondur ' date=' hvit kjole, stor fest, kirke og alt som hører til et det mest PATETISKE som finnes! Og ingen ting kan få meg til å se annerledes på det. Snakk om å gjøre seg selv til latter. "Din for evig nok en gang, inntil videre".[/quote'] :roll::roll::roll::roll: (hvem gjør seg selv til latter her tro..)
Gjest Ninach (ulogget)
Skrevet

Gjest: din kommentar tyder på utrolig mangel på livserfaring og jeg håper du slipper å møte så harde tider at du ender opp skilt. -Det unner jeg ingen.

Jeg foreslår at du fjerner skylappene og respekterer andres måte å gjøre ting på!

Ninach

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg foreslår at du fjerner skylappene og respekterer andres måte å gjøre ting på!

forslag støttet (blåveis ikke innlogget)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...