AnonymBruker Skrevet 19. desember 2010 #1 Skrevet 19. desember 2010 med rette ben eventuelt bootcut til slank dame?
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2010 #2 Skrevet 19. desember 2010 Har hørt at Leola gir snasen rumpe.
Brukernavn Skrevet 21. desember 2010 #3 Skrevet 21. desember 2010 Hvilken modell som er mest flatterende avgjøres jo ett hundre prosent av kroppsfasongen til den personen. "slank" alene sier ingenting om kroppstype/fasong.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2010 #4 Skrevet 21. desember 2010 Må bare si at Leebuksa mi er jeg skikkelig misfornøyd med. Den vider seg ut kraftig. Den sitter som et pølseskinn når den er nyvasket og i løpet av noen timer så er den sigen i rompa og jeg må bruke belte i håp om at den holder seg oppe.
Virvel Skrevet 21. desember 2010 #5 Skrevet 21. desember 2010 Jeg har én Norma, den har vel rette ben tror jeg, men min har videt seg ut noe sinnssykt (helt lys steinvasket modell, kan vel ha noe med det å gjøre, den er liksom litt slapp i stoffet i utgangspunktet). Scarlett har jeg derimot fire eller fem av, de sitter utrolig bra (er slank, men med ganske mye hofter og rumpe, og i tillegg ikke så lange bein - føler meg helt deformert hver gang jeg prøver bukser ). De er smale i beina, men ikke like lave i livet som mange andre smale bukser, så det er ikke noe som tyter over kanten. Disse har holdt seg utrolig bra i vask og har ikke videt seg ut i det hele tatt. Det er også mye stretch i dem, så de er faktisk behagelige selv om de er trange. Min absolutte favorittbukse! Hun som først anbefalte meg dem er for øvrig høy og tynn med laaange bein, og de sitter like bra på henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå