challenger Skrevet 19. desember 2010 #1 Skrevet 19. desember 2010 Jeg bestilte noen klær fra lipsy.co.uk for over en mnd siden, jeg fikk mail om at varene ble SENDT den 14.11. Disse blir altså da sendt fra England. Hadde et håp om å få varene før jul jeg, men nå ser det mørkt ut for det:( Tar det virkelig så lang tid for tollvesenet å fortolle varene for så å sende de videre?? Noen andre som venter på pakker som er bestilt i god tid før jul? Evnt fra Lipsy? Har hørt flere har sagt at de må vente litt på pakker fra lipsy, men ikke over en måned vel:S
wahaj Skrevet 19. desember 2010 #2 Skrevet 19. desember 2010 Har aldri opplevd at varen har vært i tollen mer enn maks et par dager. Men er jo mye mer nå rett før jul, så kan hende det tar lengre tid da, eller så har de ikke sendt det til da. Fra England så skal det ikke ta lang tid iallfall.
Lykkelitenen Skrevet 19. desember 2010 #3 Skrevet 19. desember 2010 jeg har oppllevd at tollen har glemt varene mine og ruget på de i uker. Jeg etterlyste pakken og fikk tilsendt en ny og den nye og den glemte kom med få dagers mellomrom Så det hender. Men du kan jo ringe posten og høre om de har glemt å sende ut hentelapp, det hender også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå