Gå til innhold

Såpedispensere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Her om dagen var vi på harryhandel til Nordby. Der var vi innom en Sia interiørbutikk. Der så jeg noen superfine såpedispensere. De var firkantet slik at man kunne plassere de på fat (med plass til 2 eller 3 enheter).

Man kunne kjøpe såpedispensere med teksten "diskmedel" og "såpe", de hadde telysestaker til og beholdere for oppvaskkosten... Det var masse farger å velge mellom: svart, hvit, beige, brun, rosa osv...

Og nå angrer jeg sånn på at jeg ikke kjøpte! Hadde vært kult å hatt til kjøkkenet: en plate med 3 enheter: en beholder til oppvaskkosten, diskmedel og håndsåpe. Til badet kunne jeg tenkt meg håndsåpe og telystholder.

Er det noen som har sett dette i Norge noe sted? Håper jeg har forklart meg bra nok, fant ingen bilder på nettet av de. Fins det noe sånt med norsk tekst på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia,må vel finne en Sia forhandler.Jeg er på utallige interiørbutikker hver uke men har ikke sett de rundt..Så de hadde de i Sverige ,ja.Sjekk hjemmesiden di sin http://www.sia-homefashion.com/ Kansje en butikk nær deg.De kan jo sikkert bestille til deg hvis ikke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...