Gjest sexysadie Skrevet 19. oktober 2003 #21 Del Skrevet 19. oktober 2003 One nights er for tapere...Tenk å synke så lavt da. TENK ! Dere glemmer det IKKE, så om dere angrer så blir det der resten av livet kanskje hver gang du har sex. Herregud....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 19. oktober 2003 #22 Del Skrevet 19. oktober 2003 Himmel!!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 19. oktober 2003 #23 Del Skrevet 19. oktober 2003 One nights er for tapere...Tenk å synke så lavt da. TENK ! Dere glemmer det IKKE, så om dere angrer så blir det der resten av livet kanskje hver gang du har sex. Jeg tror Nokianna har egen erfaring med dette siden hun gikk SÅ hardt ut mot ONS! Hun sitter nok der å angrer enda.....og tenker på det HVER gang hun har sex..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 19. oktober 2003 #24 Del Skrevet 19. oktober 2003 Etter nicket og bedømme lyder d mere som om hun har sex med mobilen sin......- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 19. oktober 2003 #25 Del Skrevet 19. oktober 2003 Min Nokia vibrerer når den står på lydløs.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 19. oktober 2003 #26 Del Skrevet 19. oktober 2003 Har du hatt den i lomma noen gang og latt den ringe ut da? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 19. oktober 2003 #27 Del Skrevet 19. oktober 2003 Nei, har den i veska jeg....... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nokianna Skrevet 20. oktober 2003 #28 Del Skrevet 20. oktober 2003 Men er det rart de fleste menn vil fra blomst til blomst og holde på som kaniner da? Jeg har samme typen som jeg hadde da jeg var 17 (er 26 nå) og før det har jeg bare vært sammen med en. Når "selv jeg" (som dere skal hugge løs på nå) klarer det så burde jammen dere også klare det. Dere verdsetter tydeligvis lite. Noe barnslig å begynne å disse nick å holde på å prate bullshit, ta dere sammen og gjør meg EN tjeneste...TENK, det er sånn dere får selvrespekt og respekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. oktober 2003 #29 Del Skrevet 20. oktober 2003 One nights er for tapere...Tenk å synke så lavt da. TENK ! Dere glemmer det IKKE' date=' så om dere angrer så blir det der resten av livet kanskje hver gang du har sex.[/quote'] Det er det drøyeste jeg har hørt! Å ikke beskytte seg mot kjønnskykdommer og uønska graviditet er DUMT men å trekke det så langt som at mennesker som velger å ha sex med hvem de vil er tapere er så utrolig drøyt!!!! Jeg mangler ord... Du må ha det sørgelig om du ikke kan unne andre å ha et sexliv... Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 20. oktober 2003 #30 Del Skrevet 20. oktober 2003 Vil bare minne dere på at vi er forskjellige. Det må være lov å ha forskjellige meninger og repsektere hverandre for det. Remyline -Moderator- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest akkurat nå.... Skrevet 21. oktober 2003 #31 Del Skrevet 21. oktober 2003 Tror jeg skal bestille time til legen til torsdag, for jeg synes ikke alt kjennes som normalt....Nuvel, kløen og svien er borte, men jeg føler meg ikke helt normal nedentil. Er på en måte en slags småmurring av litt kløe, skjønner?? Er sååå flau! Blir siste gangen jeg tenker med musa og ikke med hue! Tenk å være sååå dust! Er litt sinna på meg selv akkurat nå....men det er vel forståelig etter en sånn tabbe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixie Skrevet 21. oktober 2003 #32 Del Skrevet 21. oktober 2003 Det er ikke noe poeng å gå til legen før det er gått 14 dager... Kan ta noe tid før det gir utslag på test.... De er jo virkelig ikke noe galt i å ha ONS, selv om det ikke kan sammenlignes med å ha sex med kjærsten sin.... Ta med deg kondomer på byen nestegang da vet du..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2003 #33 Del Skrevet 21. oktober 2003 Har du bare godt av når du flyr rundt som en pose i vinden :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *knis knis* Skrevet 21. oktober 2003 #34 Del Skrevet 21. oktober 2003 Har du bare godt av når du flyr rundt som en pose i vinden :fy: Herregud, for et hysterisk morsomt uttrykk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå