Gjest Emmely Skrevet 19. desember 2010 #1 Skrevet 19. desember 2010 Har lest diverse 'skrekkhistorier' om menn som ikke kysser 'bra', at det er mye spytt inne i bildet, osv, osv.. Er dette tilfellet, eller er det kun når de er yngre og at dette tar seg opp?, eller vil du si at en 'dårlig kysser' for alltid vil være akkurat det?...
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2010 #2 Skrevet 19. desember 2010 Yes! kjæresten min er en deilig kysser.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2010 #3 Skrevet 19. desember 2010 Nei, han er helt elendig. Liker det jeg. Det var derfor jeg giftet meg med han.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2010 #4 Skrevet 19. desember 2010 Helt ærlig, nei. Eller det er ikke det at han er dårlig, men vi har forskjellige preferanser på kyssefronten. Litt leit, blir ikke så mye klining. Men i senga et vi en super match ville ikke byttet han ut for noe!
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2010 #5 Skrevet 19. desember 2010 Han var ikke så god, kysset med veldig harde lepper, men han har blitt flinkere etterhvert så nå er jeg fornøyd.
Gjest Katten. Skrevet 19. desember 2010 #6 Skrevet 19. desember 2010 Madammen er egentlig elendig til å kysse :/
Gjest Raindrops Skrevet 19. desember 2010 #7 Skrevet 19. desember 2010 I begynnelsen passet vi ikke sammen på klinefronten i det hele tatt, men etter en stund har tilpasset oss hverandre tror jeg, så nå har jeg ingenting negativt å si om kyssingen hans.
Gjest HunterLady Skrevet 19. desember 2010 #8 Skrevet 19. desember 2010 (endret) Elsker å kysse han, men vi er veldig forskjellig på kyssefronten. Han liker ikke tunge, og det gjør jeg. Endret 19. desember 2010 av HunterLady
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2010 #9 Skrevet 19. desember 2010 Åja, han er bare fantastisk til å kysse, myke eller krevende lepper, alt til sin tid.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2010 #10 Skrevet 19. desember 2010 Han er ein god kysser ja. Eg er egentlig ikkje så glad i tungekyssing, er greit når eg er beruset eller vi skal i senga, men sånn ellers foretrekker eg kyssing uten tunge og spyttutveksling. :gjeiper:
Gjest Adera Skrevet 19. desember 2010 #11 Skrevet 19. desember 2010 Han er ein god kysser ja. Eg er egentlig ikkje så glad i tungekyssing, er greit når eg er beruset eller vi skal i senga, men sånn ellers foretrekker eg kyssing uten tunge og spyttutveksling. :gjeiper:
Gjest Airi Skrevet 19. desember 2010 #13 Skrevet 19. desember 2010 Tja, det er kanskje litt spytt involvert, men det er fantastisk å kysse ham selv om teknikken kanskje ikke er helt 100% bra.
HopelessFear Skrevet 19. desember 2010 #15 Skrevet 19. desember 2010 typen min er ganske bra til å kysse, bortsett fra når han nettopp har stått opp eller vært i dusjen. Da pleier han å være skikkelig tørr på leppene. Men ellers hardt, men deillig.
Fanteria Skrevet 19. desember 2010 #16 Skrevet 19. desember 2010 Ja, han er god til å kysse. Myke lepper, ikke for vått og øm. Og det beste. Han kan få det til å kile helt ned i tærne mine ved å kysse meg på en spesiell måte. Jeg simpelt elsker når han gjør det!
Fanteria Skrevet 19. desember 2010 #17 Skrevet 19. desember 2010 Ja, han er god til å kysse. Myke lepper, ikke for vått og øm. Og det beste. Han kan få det til å kile helt ned i tærne mine ved å kysse meg på en spesiell måte. Jeg simpelt elsker når han gjør det!
Gjest Cho Skrevet 19. desember 2010 #18 Skrevet 19. desember 2010 Jeg husker at jeg tenkte da jeg kysset han første gang at "endelig fant jeg en som kysser perfekt!" og det mener jeg enda. Leppene hans er akkurat så myke som jeg liker, og alt er bare perfekt. For meg.
Gjest Sobril Skrevet 19. desember 2010 #19 Skrevet 19. desember 2010 Eksen var veldig god til å kysse. Spesielt når vi hadde sex.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå