Gå til innhold

Uinteressert eller bare utrolig sjenert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I stampuben min jobber det en ufattelig søt og sjarmerende type (la oss kalle ham "Anders") som jeg har sett litt på en stund i høst. Hilste på ham for noen uker siden, og det var umiddelbar kjemi. Vi satt og skravla hele kvelden, har masse felles interesser og det var innmari koselig. Endte opp på nach hos "Anders", og skravla videre der. Skulle ut på verandaen og ta en røyk, og siden jeg frøs skulle han være gentleman og gi meg jakka si. Endte med at han frøs, så jeg ga ham en klem, og plutselig sto vi der og råklina. Endte med å ha sex i typ 5 timer i strekk, hvorpå han sa flere ganger at DETTE måtte vi bare gjøre igjen. Jeg ble litt skeptisk, men tenkte at jeg fikk se an hvordan det ble senere.

Fant ut da jeg dro neste morgen (etter masse kos og hadet-kyss og at jeg hadde lovet å komme innom der han jobber samme kveld) at jeg hadde glemt smykket mitt på nattbordet hans. På kvelden dro jeg innom med noen venner, og han så meg med en gang. Kom og tok meg med ut på en røyk og ba om å få nummeret mitt. Jeg ga det til ham, men sa litt på spøk at han ikke måtte ringe og vekke meg, siden jeg skulle legge meg tidlig den kvelden. Nevnte at smykket mitt lå igjen hos ham, og han ville at jeg skulle komme og hente det.

Tre dager senere var jeg innom på dagtid for å ta en kaffe, og "Anders" sto ute og røyka da jeg kom. Han virka kjemperar og jeg sa at han bare kunne ta med smykket på jobb hvis han synes det var flaut. Da sa han at det kunne ikke bli flaut siden han jo ville beholde stamkundene sine, men han skulle ta det med neste gang han var på jobb. Han ble litt rød og mumla et eller anna jeg ikke hørte, så jeg ba ham gjenta, og da sa han at det var vel bare en ONS, men jeg var den beste han noensinne hadde hatt. Situasjonen ble litt flau, så han gikk inn, og jeg skulle gå etter for å få en kaffe, men så ringte sjefen og fortalte at en nær kollega av oss dessverre hadde gått bort. Jeg ble kjempelei meg, og dro rett til kontoret hennes for å prate. Falt meg ikke inn å si fra til "Anders" at jeg dro, jeg bare løp avgårde. Dagen etter fikk jeg halsbetennelse, og ble sengeliggende frem til begravelsen. Etter bisettelsen og minnestunden ble noen kolleger og jeg enige om at vi skulle dra ut og ta et glass til ære for ham på kvelden. Vi dro på stampuben, og siden "Anders" hadde fri, var han der og tok en pils. Jeg orka ikke å snakke med ham, men holdt meg til kollegene mine. Merka at han så på meg hele kvelden, og da han skulle hjem (da de stengte, altså) ble han stående utenfor i nesten 20 minutter for å røyke og fikle med mobilen sin, mens jeg sto på innsiden og prata med en kompis. Virka nesten som han venta på meg, han sto der lenge uten å prate med noen, mens han så på meg gjennom vinduet før han til slutt gikk hjem alene.

De siste fire kveldene har jeg vært ute ("Anders" har vært på jobb) og merker at det kommer en god del lange blikk fra baren. Venninnene mine reagerer litt på at han ser på meg hele tida og at han ofte tar røykepause når han ser at vi går ut, osv. Er egentlig ikke gira på noe forhold heller, så prøver å legge minst mulig i det. Hender stadig at han bare overser hele køen for å betjene meg først hvis han ser meg, han vet hva jeg skal ha, og i hvilken rekkefølge (pleier alltid å starte med en type whisky først og så drikke en annen type senere på kvelden - dette husker han tydeligvis) og kommer med små kommentarer om ting vi snakka om den kvelden vi hadde sex, osv.

På meg virker han som en innmari sjenert og litt usikker type, og den kvelden jeg lå med ham fikk jeg inntrykk av at han kanskje ikke var så erfaren, og at han ikke akkurat drar med seg jenter hjem hver helg. Men...æææh...hva nå liksom? Dette stedet er liksom favoritten både blant alle vennene mine og de jeg jobber med, så det er kjipt hvis jeg skal begynne å dra et annet sted. Og jeg er ikke gira på at det skal bli flaut og rart å være der heller, så nå angrer jeg egentlig bare masse på at jeg lå med "Anders" i utgangspunktet. Og siden han ikke har ringt eller sendt melding får jeg ikke akkurat følelsen av at han er videre interessert. Hvem spør egentlig om et telefonnummer de ikke planlegger å bruke, uansett? :klø: Hele greia er merkelig. Jeg skjønner ingenting, og siden han ble så flau og rar den gangen jeg prøvde å prate litt med ham, vil jeg ikke mase heller.

Innspill?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du bare skal late som ingenting, men være alminnelig hyggelig og snakke til han som en bekjent/venn. Ikke tenk at dere skal gå noe videre eller gjenta det, men at det som skjer det skjer. Er han en veldig rar type, så ikke la det være ditt problem. Dersom du finner ut at han er så rar at du ikke vil ha noe mer med han å gjøre, kan du si at du synes dere hadde en bra kveld sammen, men at du er blitt involvert med en annen nå.

Skrevet

Utifra svaret hans at det sikkert bare var et ons, så tror jeg han er sjenert, og at for han så virker du kald ect. At han da ikke tør å ta iniativ til noe mer.

Virker iallfall ut som han kanskje ville noe mer utifra det du skriver.

Skrevet

TS her,

Blæh. Var ute i kveld, og han hadde fri så var der og tok en pils selv. Merka at han var veldig gira på å prate og igjen viste at han hadde fått med seg masse småting jeg har sagt tidligere. Da han skulle dra gikk jeg bort til ham og sa at jeg ikke var ute etter noe forhold og at han ikke trengte å være stressa for det, jeg synes det var bra og hinta om at jeg kunne tenkt meg å gjenta det. Han sa at han hadde drukket litt og ikke klarte å ordlegge seg rett, men det som skjedde skjedde og nå ville han prate og bli kjent og sånn.

Jeg tror jeg nettopp ble avvist. Prøver å tilby fyren uforpliktende sex, og han vil bare prate og at jeg skal bli med ham på røykepausene hans og sånn? Han kunne like gjerne sagt "la oss være venner", eller hva?

Gir opp.

Skrevet

En ting til: han ga meg en klem da han skulle gå, som jeg synes var litt for ...lang. Typ stryke på ryggen og lukte på håret mitt. Og jeg var gira på sex, han hadde bare trengt å smile så hadde jeg blitt med ham hjem. Men neida.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...