AnonymBruker Skrevet 19. desember 2010 #21 Skrevet 19. desember 2010 Hun har et par ganger grabbet meg i skrittet, og sagt at er det ingentng der o.l kommentarer. Hun har kommentert at jeg ikke har noen fin overkropp, ble egentlig knust da og. Jeg trener, men har ingen six-pack. Tror hun kommer fra en familie hvor kropp er viktig. Der er jeg mye mer avslappet, med visse unntak. Man sier da ikke sånt til et menneske man er glad i? Og jeg håper dere er sammen fordi dere er glad i hverandre? Nei, her mener jeg du kan finne noe MYE bedre!
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2010 #22 Skrevet 19. desember 2010 1. Finn deg ny dame. 2. I motsetning til det enkelte her inne foreslår, opererer de fleste moderne undersøkelser med et gjennomsnitt som er under 15 cm. Men det kommer an på hvordan man måler. Tallene ligger i nærheten av 15cm der hvor man presser linjal/målebånd eller hva de nå bruker helt inn i skambenet for å fjerne forskjellene i hvor mye fett den enkelte har på kroppen. Der hvor man måler "det som faktisk stikker ut" er gjennomsnittet betydelig mindre. Nå vet jeg ikke hvordan du har målt, men det er ikke sikkert den er så liten som du tror.
Gjest KinkyGutt Skrevet 19. desember 2010 #23 Skrevet 19. desember 2010 (endret) Jeg har store problemer med min k*k. Den er 12 og 5,5.. Har lest en del her, skjønner at jeg burde være 50% større. Har fått meg dame, men vi har ikke hatt sex. Hun har et par ganger grabbet meg i skrittet, og sagt at er det ingentng der o.l kommentarer. Dette knuser meg, tør ikke vise meg for henne, ennå hun tør. Jeg er redd for å skuffe henne, har skuffet andre damer før mtp enkelte stillinger jeg er for liten for. Har vært hos psykolog pga div selvmordsforsøk pga den jævla k*k. Nå sitter jeg her, lurer på om det er verdt igjen... Vet jeg ikke er god nok. Egentlig burde jeg holde meg unna jenter. Har jeg en sjanse, eller er det over? Har du vurdert penisforlenger i form av sånn strekksak? Noe ala dette http://www.penisforlenger.no/ ? De fleste sier jo at du skal godta deg selv som du er, men dersom man blir skallet og har problemer med det, så hjelper det faktisk ikke at folk sier at man bare skal barbere hodet og godta verden som den er, om man vil forsøke parykk eller hårtransplantasjon, er det vel opp til den det gjelder? (kvinner stapper forøvrig sillikon i puppene og opererer kjønnsleppene sine og det er jo liksom "akseptert" så....) Så, uansett, jeg har sett at sånn strekk-anordning fungerer, hvor mye man kan hente ut, varierer fra person til person, det er ubehagelig og man må holde på i minst 6 mnd, men da vet du iallefall at det finnes et alternativ der ute. Mulig det er mer å hente om man har en litt mindre en enn en litt større en i utgangspunktet. Jeg ville vurdert dette dersom det plager deg veldig, men det er iallefall svært viktig å gjøre dette etter spesifikasjonene og ikke stresse. Neste gang tar du tak i puppene hennes og kjører en liten titty-twister og følger opp med "ja, her var det slapt gitt", så skjønner kanskje nautet hvor "morsomt" det er. Endret 19. desember 2010 av KinkyGutt
womenwomen Skrevet 19. desember 2010 #24 Skrevet 19. desember 2010 Tenkte jo når jeg hørte at hun hadde hatt problemer før v samleie, at det ikke kom til å bli noe problem nå. Det vet jeg jo ikke ennå, men er ikke trygg på meg selv ennå. Faktum at hun ikke liker oralsex, noe jeg har "jobbet" mye med, med stor suksess, får meg til å tenke om hun er riktig for meg. Men damer kommer ikke så lett til meg, er 2 år siden forrige.. Vil nødig kaste denne dama, kan jo bare være noe kommunikasjonsproblemer. Moren hennes syns hun er for tykk, noe jeg er uenig i. Helt unødvendig med slik kroppspress fra foreldre. Syns hun er en deilig dame, noe jeg forteller henne, men likevel viser hun meg bilder fra før, men jeg kan ærlig talt ikke se noen forskjell... Hun har kommentert at jeg ikke har noen fin overkropp, ble egentlig knust da og. Jeg trener, men har ingen six-pack. Tror hun kommer fra en familie hvor kropp er viktig. Der er jeg mye mer avslappet, med visse unntak. Håper at vi "passer" sammen, hun er jo en nydelig jente. Må vel prøve før man bestemmer seg... Best å komme over sine komplekser. Ja ja - der ser du - hun har jo komplekser selv , smålubbenheten sin , vekten ! Sikkert bare kommunikasjonsproblemer mellom dere . Og hun må jo lure fælt på hvorfor dere enda ikke har hatt noe sex eller andre former for kos når det er gått hele 6 mnd ...? Kanskje hun egentlig bare hinter at nå er det på tide å få bli kjent med resten av deg , junior også ? Mulig du gjør henne usikker . Mulig hun tror du ikke tenner på henne , ikke har lyst på henne osv . Når du vrir deg unna berøring ... Er da normalt at damer vil og får lov å kjenne litt på typen sin ...uten at han bare ignorerer henne og forsøker å unngå det . Da hadde jeg også begynt å lure på hva som foregår ? Hva er det du skjuler liksom , hva er så hemmelig ???
QueenPenelope Skrevet 19. desember 2010 #25 Skrevet 19. desember 2010 Og hun må jo lure fælt på hvorfor dere enda ikke har hatt noe sex eller andre former for kos når det er gått hele 6 mnd ...? Det er jo pga henne, og at hun har hatt smerter ved samleie tidligere, at de ikke har hatt sex.
womenwomen Skrevet 19. desember 2010 #26 Skrevet 19. desember 2010 Ja ja - der ser du - hun har jo komplekser selv , smålubbenheten sin , vekten ! Sikkert bare kommunikasjonsproblemer mellom dere . Og hun må jo lure fælt på hvorfor dere enda ikke har hatt noe sex eller andre former for kos når det er gått hele 6 mnd ...? Kanskje hun egentlig bare hinter at nå er det på tide å få bli kjent med resten av deg , junior også ? Mulig du gjør henne usikker . Mulig hun tror du ikke tenner på henne , ikke har lyst på henne osv . Når du vrir deg unna berøring ... Er da normalt at damer vil og får lov å kjenne litt på typen sin ...uten at han bare ignorerer henne og forsøker å unngå det . Da hadde jeg også begynt å lure på hva som foregår ? Hva er det du skjuler liksom , hva er så hemmelig ??? Høres ut som hun er tent på deg , tar på deg og du avviser og ignorerer henne ? Hva tror du selv hun tenker da ? Er jo du selv som gjør din egen junior så hemmelig at hun begynner å lure på hva i all verden er det med den ???
Gjest Seb Skrevet 19. desember 2010 #27 Skrevet 19. desember 2010 Vi har hatt andre typer kos i disse mnd, mens hun har ventet på gynekologen pga sine smerter. Men etter gynekologen har det ikke vært noe kos, over 2 mnd. Før jeg forrige uke kjøpte henne en iphone. Da ble det kos, da sa hun at hun elsket meg. (Noe hun ikke har sagt siden oktober) Hun tenner meg voldsomt, så ofte er jeg ferdig når hun er klar. Er nok dårlig sånn sett. Må klare å roe meg ned. Gikk for meg en gang hun rørte strikken på bokseren. Før prøvde jeg å tenke på noe kjedelig under sex, men har ikke gjort det i det siste. Har ikke følt at jeg har noe å skjule med andre damer, så har vært helt avslappet og naturlig, men nå merker jeg at holder igjen. Noen råd for å roe seg ned?
womenwomen Skrevet 19. desember 2010 #28 Skrevet 19. desember 2010 Vi har hatt andre typer kos i disse mnd, mens hun har ventet på gynekologen pga sine smerter. Men etter gynekologen har det ikke vært noe kos, over 2 mnd. Før jeg forrige uke kjøpte henne en iphone. Da ble det kos, da sa hun at hun elsket meg. (Noe hun ikke har sagt siden oktober) Hun tenner meg voldsomt, så ofte er jeg ferdig når hun er klar. Er nok dårlig sånn sett. Må klare å roe meg ned. Gikk for meg en gang hun rørte strikken på bokseren. Før prøvde jeg å tenke på noe kjedelig under sex, men har ikke gjort det i det siste. Har ikke følt at jeg har noe å skjule med andre damer, så har vært helt avslappet og naturlig, men nå merker jeg at holder igjen. Noen råd for å roe seg ned? Dere høres svært unge ut : )
Gjest Seb Skrevet 19. desember 2010 #29 Skrevet 19. desember 2010 Hehe.. pubertale problemer... Jeg er 26, har hatt 4 partnere, hun er 23, er mye mer erfaren...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå