Gå til innhold

LIten

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har store problemer med min k*k. Den er 12 og 5,5.. Har lest en del her, skjønner at jeg burde være 50% større.

Har fått meg dame, men vi har ikke hatt sex. Hun har et par ganger grabbet meg i skrittet, og sagt at er det ingentng der o.l kommentarer. Dette knuser meg, tør ikke vise meg for henne, ennå hun tør.

Jeg er redd for å skuffe henne, har skuffet andre damer før mtp enkelte stillinger jeg er for liten for. Har vært hos psykolog pga div selvmordsforsøk pga den jævla k*k. Nå sitter jeg her, lurer på om det er verdt igjen... Vet jeg ikke er god nok. Egentlig burde jeg holde meg unna jenter. Har jeg en sjanse, eller er det over?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du at den er 12cm lang og 5,5cm brei? I så fall er lengden normal og bredden godt over snittet(!)

Har fått meg dame, men vi har ikke hatt sex. Hun har et par ganger grabbet meg i skrittet, og sagt at er det ingentng der o.l kommentarer.

Hyggelig..

Skrevet

Ikke kast tiden din bort på en slik regelrett drittkjærring.

en slik kommentar viser at hun ikke er verdt tiden din.

Skrevet

Ikke kast bort tiden på denne tråden.

TS innlegg virker mer eller mindre konstruert av en med "liten-pikk"-fetisj.

Ikke noe galt i å tenne på det, men det er uærligheten jeg reagerer på.

Skrevet

Hørtes liten ut ja.

Snitter er lengde på 15cm, mens jeg er usikker på omkretsen.

Hva med å ta en prate med din kjære? Fullt mulig hun bare driver ap og blir fornøyd når alt kommer til alt.

Skrevet

Er ikke konstruert! Fikk ikke sove i natt, pga denne kommentaren som skjedde for nte gang tidligere på dagen. Ser ut for det er hennes form for spøk, og jeg prøver å le det bort. Er nok for stolt for å innrømme at jeg har problemer for henne.

Er ikke noe jeg kan gjøre noe med, så er håpløst. Hun burde egentlig få vite at hun sender meg rett ned i kjelleren hver gang hun gjør slikt.

Hun er en søt jente, jeg trenger nok bare mer selvtillit. Føles som om jeg går å balanserer på kanten av et stup.

Jeg blir veldig fort deprimert når jeg får tanken om at jeg ikke er god nok. Har penisforlenger i form av bil med stjerne på panseret, egen leilighet, god økonomi. Så alt burde ligge til rette for et godt liv, men nei. Det jeg ikke kan fikse, det er min største feil, føles det som.

Psykologen fikk meg fra dette med å ta sitt eget liv, men klarer ennpå ikke å se forbi min utilstrekkelighet. Hadde håpet at jeg hadde funnet meg en god jente nå, som godtok meg. Vi har vært sammen i 6 mnd, og ikke hatt sex pga hun har hatt veldige smerter v samleie tidligere, så har ventet til hun har vært hos gynekolog.

Føler vi har det veldig bra ellers. Burde vel egentlig si det som det er til henne. At jeg har issues. Men hvordan skal jeg unngå å skremme henne vekk?

Skrevet

Er ikke konstruert! Fikk ikke sove i natt, pga denne kommentaren som skjedde for nte gang tidligere på dagen. Ser ut for det er hennes form for spøk, og jeg prøver å le det bort. Er nok for stolt for å innrømme at jeg har problemer for henne.

Er ikke noe jeg kan gjøre noe med, så er håpløst. Hun burde egentlig få vite at hun sender meg rett ned i kjelleren hver gang hun gjør slikt.

Hun er en søt jente, jeg trenger nok bare mer selvtillit. Føles som om jeg går å balanserer på kanten av et stup.

Jeg blir veldig fort deprimert når jeg får tanken om at jeg ikke er god nok. Har penisforlenger i form av bil med stjerne på panseret, egen leilighet, god økonomi. Så alt burde ligge til rette for et godt liv, men nei. Det jeg ikke kan fikse, det er min største feil, føles det som.

Psykologen fikk meg fra dette med å ta sitt eget liv, men klarer ennpå ikke å se forbi min utilstrekkelighet. Hadde håpet at jeg hadde funnet meg en god jente nå, som godtok meg. Vi har vært sammen i 6 mnd, og ikke hatt sex pga hun har hatt veldige smerter v samleie tidligere, så har ventet til hun har vært hos gynekolog.

Føler vi har det veldig bra ellers. Burde vel egentlig si det som det er til henne. At jeg har issues. Men hvordan skal jeg unngå å skremme henne vekk?

Den er IKKE så liten at noen damer får sjokk når de ser den for første gang ! Husk på det . 3 cm fra eller til - herregud er det så viktig ? Og noe å ønske å ta livet sitt for ? Det er helt absurd tanke . Godt psykologen klarte å få deg til å innse det .

Man kan ikke tilfredsstille alle andres krav her i verden , på alle måter , det er umulig for oss alle .

3 cm mangler du fra å være ca 15 cm som er gjennomsnitts størrelse . Det er ikke kjempelite og du er ikke unormal eller vanskapt .

Og ingen dame får sjokk . Mange damer vil synes den er helt ok og fin , og stor nok . Noen skulle kanskje ønske litt til , men da har de valgt feil mann rett og slett . Du må tenke at har hun valgt deg må hun godta deg slik du er . Du må være sterk nok til å tenke slik - at liker hun deg ikke pga dette , finnes det alltids en annen dame som syns du er helt toppers slik du er .Finnes masse damer der ute som ikke bryr seg om pikk i det hele tatt . Like gjerne kunne levd uten også . Ja det er sant . Mennesker er så utrolig forskjellige , så det finnes noen for alle .

Kjempebra at du har god økjonomi osv . Veldig tiltrekkende for ei seriøs dame som kanskje tenker på / ønsker barn osv . Hun vil ønske en stabil kar med velordnet økonomi . Veldig viktig det også . Du kan kompensere for dette på mange andre måter . F.eks med å være extra flink å tilfredsstille på andre måter . Eks med hendene , sexleketøy osv og mye annet deilig & gøy dere kan gjøre sammen .Massasje og masse annet deilig . Bruk fantasien ...Er mye deilig du kan gjøre og som damer vil elske og sette pris på !!! Og huske deg positivt for .

Ved å være en grei kar , som er til å stole på , har gode kommunikasjonsevner , er empatisk og forståelsesfull mot din partner - slik kan du også utkonkurrere andre menn .For noen er jo bare drittsekker og mangler totalt gode egenskaper . Eneste de har er kanskje en stor pikk , men det er ikke NOK i et parforhold .For at et forhold skal fungere bra , må mange flere ting også stemme .

Førøvrig syns jeg hennes kommentarer er umodne og uhøflig ! Mulig derfor du føler det extra vanskelig å vise fram utstyret ditt pga komplekset ditt , bruke det osv Enklere blir det jo dersom dere har tillitt til hverandre først og er gode venner . Ei jente med gode sosiale antenner og normal sosial inteligens , vil i hvertfall ikke kommentere en manns utstyr slik . Høres fryktelig respektløst ut og uhøflig . Mulig hun bare ikke er den rette ? Mulig du ville følt deg mye mer avslappet og vell med ei annen jente ? Damer er vanligvis empatiske og forståelsesfulle . De vil ikke såre en de er glad i med slike kommentarer .De vil vanligvis si og gjøre ting som får deg til å føle deg bedre og mer avslappet . Om de merker " kompleksene " .

Mulig dama er litt " dum " og ikke forstår hva hun gjør - når hun spøker slikt ? Vil du ha ei åpenbart " dum og uhøflig " dame da ?

Finnes mange bedre damer der ute - som kanskje vil gjøre det enklere for deg forde du føler mer tillitt til dem - om de oppfører seg på en mer respektfull måte .

Og husk nå at damer også er forskjellig skapt i underlivet . Mange damer har kortere skjede enn andre og vil synes 12 cm er akkurat passe lang , og liker dermed ikke lang pikk ,rett og slett forde det blir vondt . Ikke alle damer greier å ta imot 16 - 18 cm . Noe klarer det ikke . Andre klarer det helt fint og syns det er ideelt . Gjelder bare å finne en som passer deg og liker deg . Og det finner du garantert .

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Vi er alle forskjellige, TS, og det er jenter der ute som absolutt vil kunne nyte et fullverdig sexliv med deg, uansett penisstørrelse.

Men jeg, rent personlig, har problemer med å tenne på en pikk i din størrelse. Men du kan trøste deg med at ikke alle kan like det samme :)

Skrevet

Den er alt for liten.

Du er mann - og hvordan kan du si det til en annen mann ? Er det ikke opp til dama hans/ damene bør få uttale seg og vurdere det - og ikke deg ? Du skal jo tross alt ikke til sengs med han selv ...

Mange damer foretrekker kortere peniser enn lange . Mange damer har også korte skjeder , og da vil jo TS sin på 12 cm passe helt fint .

Noen damer klarer ikke engang ta imot gjennomsnittlig lengde uten ubehag - rett og slett forde de har kortere skjede enn enkelte andre damer har . Også damer er forskjellig utstyrt nedentil i både lengde og vidde .

Enhver må bare finne en partner som passer for seg . Så er det ikke noe problem !

Skrevet

Det soleklare svaret her er å droppe denne kjerringa fullstendig. Jo før du får henne ut av livet ditt, jo bedre. Disse size queens vet virkelig hvordan de skal treffe en mann hardt og få ham usikker. For en av disse umodne idiotene, vil de aller fleste være for små, og deres søken etter en noe som passer for dem, går ofte utover andre ting. Dersom disse kvinnene setter grensa på 15 cm, vil det si at de utelukker over halvparten av den mannlige befolkning. Det vil si at det blir langt mindre å velge mellom, og enda vanskeligere å møte en med de kvalitetene man ønsker.

Tilbake til størrelsen din, så har du jo en penis som er tykkere enn snittet. Jo, lengden er under snittet, men fremdeles på normalen. I følge kvinner er tykkelse viktigere enn lengde. Jeg har en kompis som har langt mindre penis enn deg som har skaffet seg en av de flotteste kvinnene jeg noengang har møtt, og de har det fantastisk sammen. Det gjelder å finne noen om ikke ser begrensninger når det gjelder størrelse, og som vet at god sex ikke er snakk om antall cm. Jeg gjør det samme selv, selvom jeg tilhører andre enden av skalaen. Jeg fikser ikke overfladiske og egoistiske kvinner. I tillegg er det jo det seksuelle. Roper hun høyt om store pikker, er det selvsagt fordi hun trenger det. Kvinner er forskjellige der nede de også, så enten er det fordi hun er stor sjøl, eller fordi hun er av de som bare ligger der. De som forventer å bli betjent.

Så kom deg bort fra henne så fort som mulig, og tenk heller at du unngikk en kule. Slike kvinner ønsker du deg ikke, tro meg.

• Liker 3
Skrevet

Den er alt for liten.

For hva? Ræva di?

• Liker 1
Gjest Purple Haze
Skrevet

For hva? Ræva di?

:ler:

Forøvrig er jeg enig med Stefan i det foregående innlegget hans. Kvitt deg med damer som drar deg ned. En skikkelig kjæreste drar deg opp, ikke ned.

• Liker 1
Skrevet

:pls: Stefan!

TS:

For ei drittkjærring! Sorry, godt mulig hun er fantastisk på andre områder, men de kommentarene der er så lavmåls at jeg finner ikke ord en gang. Snakk om å tråkke folk ned i gjørma. Slikt gjør meg både trist og forbannet!

Jeg synes det er trist at du har et så konfliktfylt forhold til penisen din. 12 cm er ingenting å skamme seg over, og jeg synes du skal bære kuken din med stolthet. Jeg har aldri forstått hysteriet rundt størrelse i det hele tatt. Jeg har hatt sex med peniser på din størrelse, og jeg har hatt sex med store peniser. Begge deler er deilig.

Den beste sexen har jeg sammen med en mann jeg liker, stoler på, som jeg vet og merker at tenner på meg, og som jeg kjenner godt - og det er HELT uavhengig av størrelsen på utstyret.

Noen stillinger fungerer bedre med mindre peniser, akkurat som at noen stillinger fungerer bedre med større peniser. Det finnes ikke noe nederlag i akkurat det :)

Forøvrig: G-punktet mitt ligger fattige 3-4 cm innenfor. Og jeg synes ikke det er godt når penis stanger i livmorhalsen min (derfor er også enkelte stillinger bedre når partner har stor pikk).

Jeg håper du kommer deg ut av den negative tankegangen rundt kuken din, for den er grunnløs. Også håper jeg at du enten dumper denne dama, eller i hvert fall tar mot til deg og forteller henne hvordan du har det, og sier at du ikke liker at hun kommer med hentydninger til størrelsen din. Takler hun ikke pikken din, passer dere ikke sammen på det området uansett!

:klemmer:

• Liker 2
Skrevet

Du er mann - og hvordan kan du si det til en annen mann ? Er det ikke opp til dama hans/ damene bør få uttale seg og vurdere det - og ikke deg ? Du skal jo tross alt ikke til sengs med han selv ...

Mange damer foretrekker kortere peniser enn lange . Mange damer har også korte skjeder , og da vil jo TS sin på 12 cm passe helt fint .

Noen damer klarer ikke engang ta imot gjennomsnittlig lengde uten ubehag - rett og slett forde de har kortere skjede enn enkelte andre damer har . Også damer er forskjellig utstyrt nedentil i både lengde og vidde .

Enhver må bare finne en partner som passer for seg . Så er det ikke noe problem !

Haha, kan ikke huske å ha skrevet det engang. 12cm er fullstendig brukbart! Det handler mye mer om hvordan man bruker den, hvilke vinkler, stillinger og andre ferdigheter. Og som du sier, det finnes mye forskjellige størrelser, der nede, på jenter og.

For hva? Ræva di?

Nei, der ville den vært perfekt!

Sorry folkens, hadde aldri trodd slike kommentarer ble tatt seriøst engang - det er jo helt åpenbart latterlig :)

Skrevet

Haha, kan ikke huske å ha skrevet det engang. 12cm er fullstendig brukbart! Det handler mye mer om hvordan man bruker den, hvilke vinkler, stillinger og andre ferdigheter. Og som du sier, det finnes mye forskjellige størrelser, der nede, på jenter og.

Nei, der ville den vært perfekt!

Sorry folkens, hadde aldri trodd slike kommentarer ble tatt seriøst engang - det er jo helt åpenbart latterlig :)

Ikke så åpenbart for usikre menn som har dårlige erfaringer med slike kvinner. Da kan man lett begynne å tro man ikke duger. Godt du tok en tur innom denne tråden igjen. :)

Skrevet

Ikke så åpenbart for usikre menn som har dårlige erfaringer med slike kvinner. Da kan man lett begynne å tro man ikke duger. Godt du tok en tur innom denne tråden igjen. :)

Hehe, man har litt å rydde opp i etter en slik hard kveld :D

Skrevet

Hehe, man har litt å rydde opp i etter en slik hard kveld :D

Hmmmmm... en del sms'er som må sendes ut? Kjenner igjen den... hahaha...

Skrevet

Tenkte jo når jeg hørte at hun hadde hatt problemer før v samleie, at det ikke kom til å bli noe problem nå. Det vet jeg jo ikke ennå, men er ikke trygg på meg selv ennå.

Faktum at hun ikke liker oralsex, noe jeg har "jobbet" mye med, med stor suksess, får meg til å tenke om hun er riktig for meg.

Men damer kommer ikke så lett til meg, er 2 år siden forrige.. Vil nødig kaste denne dama, kan jo bare være noe kommunikasjonsproblemer.

Moren hennes syns hun er for tykk, noe jeg er uenig i. Helt unødvendig med slik kroppspress fra foreldre. Syns hun er en deilig dame, noe jeg forteller henne, men likevel viser hun meg bilder fra før, men jeg kan ærlig talt ikke se noen forskjell... Hun har kommentert at jeg ikke har noen fin overkropp, ble egentlig knust da og. Jeg trener, men har ingen six-pack.

Tror hun kommer fra en familie hvor kropp er viktig. Der er jeg mye mer avslappet, med visse unntak. :ler:

Håper at vi "passer" sammen, hun er jo en nydelig jente. Må vel prøve før man bestemmer seg... Best å komme over sine komplekser.

Skrevet

Jeg har store problemer med min k*k. Den er 12 og 5,5.. Har lest en del her, skjønner at jeg burde være 50% større.

Vet jeg ikke er god nok. Egentlig burde jeg holde meg unna jenter. Har jeg en sjanse, eller er det over?

Men i all verden? Selv om det finnes mange selvsentrete og narsisistiske kvinne og menn så bør da vel ikke disse menneskenes fattige liv få ta ifra deg livskvaliten?

Du bør stille deg selv følgende spørsmål:

Er din verdi som menneske synonymt med antall centimeter i buksa? Eller: Er din verdi som menneske synonymt med i hvilken grad et overflatisk kvinnemenneske mener at du greier å tilfredsstille henne seksuelt?

Pikken din er først og fremst vikitig for DEG. At du kan pisse med den, at den står når det passer seg og at du er i stand til å få orgasmer. Hvis svaret på dette er ja, da er jo det meste i skjønneste orden.

Men poenget mitt er egentlig at det ikke er opp til andre å mene noe om hvordan du er skapt. Hvis kroppen din funker for deg, så ligger veien åpen for et godt liv sammen med den rette kvinnen. Og alle må finne den rette for seg, så her er ikke du på noen måte i noen særstilling.

Jeg mener at problemet ditt ligger i din oppfatning av deg selv. Du har selv skapt dette problemet, men fordelen med det er at du også kan kvitte deg med det. Faktisk er det hele opp til deg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...