AnonymBruker Skrevet 18. desember 2010 #1 Skrevet 18. desember 2010 Jeg la veldig godt merke til en jente på den gamle arbeidsplassen min. Vi hilste på hverandre noenganger, men hun sluttet etter en liten stund. Fant også ut at hun var i et forhold. Nå flere måneder etterpå la jeg merke til henne ute på byen. Jeg gikk rett bort enda jeg egentlig ikke kjenner henne, men hun kjente meg igjen og hilste åpent på meg. Vi snakket også som "bekjente" (Jobber du enda der? Håper du har det bra, etc osv). Nå har vi sett hverandre i en mnd. Sendt mange smser, møter hverandre ute og har hatt god kontakt. Men jeg tror jeg har gått for fort frem eller fått henne til å føle at hun binder seg til noe. Hun har nemlig akkurat kommet ut av forholdet sitt som varte i ganske mange år. Ser ut til at hun enda sliter litt med den parten, og hun har nevnt opp til flere ganger at hun ikke ser etter noe spesielt nå. Hun virker veldig forvirret. Virker ikke som at hun orker å snakke så mye om seg selv heller Er jeg en trøst for henne som er kortvarig? Det er enkelt å skjønne at hun er forvirret og følelsesmessig distansert pga brudd. Men jeg er usikker på hva hun mener, det er noe som gjør at jeg vil holde meg rundt henne en stund og gi det hele tid. Er ikke ute etter noe forhold selv, men vi hadde det ganske fint sammen. Hun har begynt å skyve meg bort i det siste, og jeg har godt skjønt meg på slike tegn tidligere. Men denne gangen er det noe merkelig, om det kan ha noe å si. Så hva er greia. Ødelegger jeg noe for henne? Selvom hun muligens vil ha fred, vet jeg jo at jeg gjør henne glad. Jeg har muligens vært litt dårlig til å høre etter på noe, eventuelt dette med at hun ikke vil bli med meg hjem. Men så skjer det.
Neutral Skrevet 19. desember 2010 #2 Skrevet 19. desember 2010 Hun har begynt å skyve meg bort i det siste, [..] Jeg har muligens vært litt dårlig til å høre etter på noe, eventuelt dette med at hun ikke vil bli med meg hjem. Du har garantert vært for pågående. Tar du ofte kontakt flere ganger på rad uten at hun har kontaktet deg i mellomtiden?
AnneBonny Skrevet 19. desember 2010 #3 Skrevet 19. desember 2010 (endret) Ja tror nok at du dessverre har vært litt for pågående. Det er mulig at hun tenker på deg "jeg er ikke klar til å gi han det han vil ha så jeg må trekke meg unna" På denne måten presser du henne bort. Endret 19. desember 2010 av AnneBonny
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2010 #4 Skrevet 19. desember 2010 Jeg er nok den som tar mest kontakt med henne. Hun har gjort det et par ganger, men jeg har skjønt at hun er i en sær situasjon. Skal jeg bare trekke meg helt bort? Ikke ta kontakt mer?
Neutral Skrevet 19. desember 2010 #5 Skrevet 19. desember 2010 Var du den siste som tok kontakt? Da ville jeg ventet til hun evt tok kontakt, og hvis hun ikke gjorde det ville jeg latt henne være. Enten det eller foreslått kino eller noe hun liker som en slags test. Sier hun bare "har så mye å gjøre for tida" eller lignende har du svaret.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2010 #6 Skrevet 19. desember 2010 "jeg er ikke klar til å gi han det han vil ha, så jeg må trekke meg unna" Kan høres ut som et faktum. Kommer jeg for nært blir hun distansert med det samme.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2010 #7 Skrevet 19. desember 2010 Jeg tror ikke at jeg trenger å be henne med ut på kino etc. Er rimelig sikker på at det hadde vært for mye. Jeg kommer til å ta mindre kontakt, men vil ikke miste hele kontakten. Hvordan håndterer jeg det uten å fucke det helt opp?
Gjest Ket Skrevet 19. desember 2010 #8 Skrevet 19. desember 2010 Vil du ha kontakt videre burde du vel lette ting i fra skuldrene hennes ved å fortelle henne at hun kan ta det med ro. Ser jo ut til at du skjønner hvor ting ligger, problemet er at hun ikke leser det på deg siden du har pushet.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2010 #9 Skrevet 19. desember 2010 Jeg prøvde å ringe henne i fylla i går, men jeg tror hun lå å sov. Har nok egentlig dritet meg litt loddrett ut. Jeg skal ta det litt rolig og fortelle henne at hun kan slappe av hvis situasjonen byr seg. Vil gjerne bli bedre kjent men det er ikke riktig tidspunkt for masing. Hun har det sikkert ikke helt greit heller. Faen. Typisk.
Steinar40 Skrevet 19. desember 2010 #10 Skrevet 19. desember 2010 Jeg prøvde å ringe henne i fylla i går, men jeg tror hun lå å sov. Har nok egentlig dritet meg litt loddrett ut. Jeg skal ta det litt rolig og fortelle henne at hun kan slappe av hvis situasjonen byr seg. Vil gjerne bli bedre kjent men det er ikke riktig tidspunkt for masing. Hun har det sikkert ikke helt greit heller. Faen. Typisk. Ja, ringe folk i fylla er jo alltid et sjakktrekk
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2010 #11 Skrevet 19. desember 2010 Ja, ringe folk i fylla er jo alltid et sjakktrekk Trekker nok alltid de beste sjakktrekkene du, STEINAR du Jeg tror du gjør rett i å roe ned nå. Å prøve å forstå en som nettopp har gått gjennom et seriøst brudd er som å lete etter en nål i høyet. Smør deg med tolmodighet
Betty77 Skrevet 19. desember 2010 #12 Skrevet 19. desember 2010 Ringe i fylla i en slik situasjon - ikke akkurat noe sjakktrekk. Neste gang du snakker med henne har jeg ville sagt unskyld for det. Kanskje er du for pågående og hun trenger litt mere space i den situasjonen hun er i. Vent en stund nå å se om hun tar kontakt. Uansett vær klar på at du er der for henne, uten å være desperat. La henne få snakke om seg selv og spør henne spørsmål som viser at du er interessert i henne og det hun står for. De fleste damer liker det. Lykke til i kjærligheten!
Steinar40 Skrevet 19. desember 2010 #13 Skrevet 19. desember 2010 Trekker nok alltid de beste sjakktrekkene du, STEINAR du Jeg tror du gjør rett i å roe ned nå. Å prøve å forstå en som nettopp har gått gjennom et seriøst brudd er som å lete etter en nål i høyet. Smør deg med tolmodighet Har faktisk aldri vært så teit at jeg har ringt noen i fylla, selv om jeg har blitt oppringt selv. Noe som egentlig gir et veldig dårlig inntrykk av denne personen. Eller burde gjøre det. Ellers holder jeg faktisk på å spille sjakk, ja. Og det blir nok sjakk-matt på den ene eller andre måten etterhvert. Tålmodighet vettu.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2010 #14 Skrevet 19. desember 2010 Har faktisk aldri vært så teit at jeg har ringt noen i fylla, selv om jeg har blitt oppringt selv. Noe som egentlig gir et veldig dårlig inntrykk av denne personen. Eller burde gjøre det. Ellers holder jeg faktisk på å spille sjakk, ja. Og det blir nok sjakk-matt på den ene eller andre måten etterhvert. Tålmodighet vettu. Jaha? Når en er en såpass perfekt sjekker som du Steinar, tror jeg du får liten tid til sjakk fremover. Blir vel mest å måtte forsikre seg om at dama ikke henger på stranden eller snakker med det motsatte kjønn. Selv har jeg opplevd mye merkelig fra forelskede hjerter opp gjennom tiden. Såpass heldig er nå jeg
AnneBonny Skrevet 19. desember 2010 #15 Skrevet 19. desember 2010 Vel, jeg regner hvertfall med at hun har nok av viktige ting å tenke på akkurat nå enn å tenke ut om han var full mens han ringte eller ei. Hun lå jo og sov. Ønsker deg lykke til TSmann. Tror du vet hva du skal gjøre nå!
Steinar40 Skrevet 19. desember 2010 #16 Skrevet 19. desember 2010 Jaha? Når en er en såpass perfekt sjekker som du Steinar, tror jeg du får liten tid til sjakk fremover. Blir vel mest å måtte forsikre seg om at dama ikke henger på stranden eller snakker med det motsatte kjønn. Selv har jeg opplevd mye merkelig fra forelskede hjerter opp gjennom tiden. Såpass heldig er nå jeg Intet hadde vært bedre enn å få satt henne sjakk-matt snarest! Og en forlovelsesring som fullstopp-skilt er jo da alltid en bra start, tenker nå jeg hehe Men hun er en utspekulert spiller som fortsatt ikke helt innser hva som er best for seg selv.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2010 #17 Skrevet 19. desember 2010 Jeg voknet opp til en melding fra henne i dag tidlig. Ikke noe stort egentlig, men hun tok kontakt. Hadde lyst til å invitere henne med på noe, må jeg innrømme. Men har vel skjønt at hun trenger fred. Får ikke muligheten til å plage henne fremover siden hun reiser bort i julen. Får ta dette som det kommer, ikke mye jeg kan gjøre nå. Takk for svar. TSmannen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå