Gjest Lebewesen93 Skrevet 18. desember 2010 #1 Skrevet 18. desember 2010 Hei Jeg vet det kan være vanskelig å gi noen tips om hva de burde ha på seg når man ikke har sett personen, men uansett. Jeg sliter så sykt med å finne klær for tiden. Enten så sitter det for løst eller så blir det stramt rundt skuldrene og overkroppen osv Trives best i joggebukse og en "trang" tynn genser, men har sluttet å gå sånn ute, så da blir det jeans og en eller annen form for genser. Men synes alltid at NOE er feil. Jeg er lav, så synes det er vanskelig å finne klær, siden masse blir for stort og da mister "poenget" f.eks en topp som skal være "bred" og kort, blir alikevel litt lang på meg, skjønner ?( for det gjorde ikke jeg..) Liker best litt trange klær, men de må ikke være lenger enn til rett over rumpen. Buksen må gjerne sitte trangt, men ikke for trang rundt magen om ikke det er joggebukse. Går jeg med tights og en stor genser, har jeg lett for å se rund ut, særlig rundt skuldrene. Nesten som et..egg? Så blir bena så tynne i forhold. Shorts over tightsen går jo kanskje, men ser litt snålt ut? Hva skal jeg i såfall ha over? Ellers liker jeg godt å bruke korte shorts og en litt løsere t-skjorte, men ikke nå på vinteren... Sliter også med å finne den "perfekte" vinterjakke. Hadde en sånn kåpe(?) som rakk ned til lårene ca, men den samlet til seg ganske masse hundehår, så den så aldri ren ut. Boblejakke er jeg ikke så glad i. Har også en sånn litt lang jakke, aner ikke hva den typen heter. Ikke boblestoff, men noe annet...men jeg går ikke så mye ute nå, så å bruke den i butikker og slikt er bare for varmt, men ute funker den jo bra, da. Tips til hvordan jeg kan kle meg ? Er 156(?) cm høy, veier ca 51-52 kilo i følge vekten, men jeg synes nå jeg ser større ut enn som så, da. Litt vanskelig å forklare formen min, den er bare rar...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå