Gjest pepsimax Skrevet 18. desember 2010 #1 Skrevet 18. desember 2010 Går det an? Da jeg traff sambo for 1,5 år siden så var han på facebook..likte statusene mine osv,så plutselig forsvant han fra facebook mens han var på guttetur i københavn. Jeg forsto ingenting,men det er bare facebook-så jeg ble ikke panisk liksom-men han sier at han ble slettet mot hans vilje. Jeg kan ikke se for meg at han har slettet kontoen sin mens han var på guttetur,fordi datatrafikk på mobilen i utlandet er svindyrt,men forstår heller ikke hvordar folk bare kan bli slettet. Dette er en fyr som er meget ærlig og oppriktig,men akkuratt her et jeg ikkehva jeg tror. Det er lenge siden,men noen ganger tenker jeg på det-som nå..
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2010 #3 Skrevet 19. desember 2010 min første ble slettet, uten at jeg fikk noe beskjed om hvorfor, og fikk heller ikke åpnet den igjen (jeg kontaktet FB teamet)
pandabear Skrevet 19. desember 2010 #5 Skrevet 19. desember 2010 Jeg har venninder som har opplevd å bli slettet, dette er dog noen år siden, og en av de ble vel hacket, mn ja, det kan skje!
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2010 #6 Skrevet 19. desember 2010 Han KAN ha slettet den selv. De har internett i danmark også vet du. Man må ikke bruke mobilen. 1
Gjest pepsimax Skrevet 19. desember 2010 #7 Skrevet 19. desember 2010 jaja, ingen big deal, som nevnt, men avogtil tenker jeg på det og lurer på det, jeg kunne like gjerne spørre:)
Gjest Skrevet 19. desember 2010 #8 Skrevet 19. desember 2010 Første profilen min ble bare slettet, uten forvarsel, uten noen forklaring, og fikk den heller ikke tilbake... Litt synd for var masse bilder der
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2010 #9 Skrevet 19. desember 2010 Han KAN ha slettet den selv. De har internett i danmark også vet du. Man må ikke bruke mobilen. Det kan han ikke. Han kan deaktivere den, ikke slette den 1
Gjest Nedfall Skrevet 19. desember 2010 #10 Skrevet 19. desember 2010 Det kan han ikke. Han kan deaktivere den, ikke slette den Jo, man kan slette profilen. Man får en "angreperiode" på 14dager, logger man seg på før denne er gått ut, blir sletteprosessen avbrutt. Holder man seg unna, blir profilen borte for godt.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2010 #11 Skrevet 19. desember 2010 Det kan han ikke. Han kan deaktivere den, ikke slette den Samme det vel. Ingen kan se om den er slettet eller deaktivert.
Gjest Nedfall Skrevet 19. desember 2010 #12 Skrevet 19. desember 2010 Samme det vel. Ingen kan se om den er slettet eller deaktivert. Sletter han seg, må han lage en ny profil. Deaktiverer han, er det bare å reaktivere, alt er som før.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2010 #13 Skrevet 19. desember 2010 Sletter han seg, må han lage en ny profil. Deaktiverer han, er det bare å reaktivere, alt er som før. Ts eller andre utenforstående kan ikke vite om den er slettet eller deaktivert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå