AnonymBruker Skrevet 18. desember 2010 #1 Skrevet 18. desember 2010 Jeg har hatt min GHD-rettetang i ca. 3 år. Brukt den hver dag. Ser ikke på håret mitt at det er slitt, men lurer litt på om selve tangen blir slitt.... Merker dere (som har hatt tangen så lenge eller mer) at det er vanskeligere å rette ut håret like bra, evt. at det holder seg like bra utover dagen? Kanskje bare noe jeg innbiller meg.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2010 #2 Skrevet 19. desember 2010 Vasker du over platene ofte? Hvis ikke kan det legge seg belegg på dem som fjernes relativt enkelt med en fuktig mikrofiberklut når jernet er kaldt.
Gjest Minimi Skrevet 19. desember 2010 #3 Skrevet 19. desember 2010 Har hatt min i fire år og den er akkurat som den var da den var ny
Yasi Skrevet 20. desember 2010 #4 Skrevet 20. desember 2010 Jeg har hatt min veldig lenge, den er fortsatt like god som ny! Nå må jeg også legge til at jeg ikke bruker min hver dag! Men du kan jo, som nevnt over, rense den litt og se om det hjelper. Det er jo en rettetang som har en levetid slik som alt annet Den kan også bli slitt, selv om den er fra et RÅbra merke.. Ingenting varer evig Håper det ordner seg for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå