AnonymBruker Skrevet 18. desember 2010 #1 Skrevet 18. desember 2010 Hva gjør du nå? Og hva skulle du ønske du gjorde nå, eller hva burde du gjøre ? :D selv sitter jeg her å leser på kg, og hører på sean kingston=) skulle ønske jeg var ute på byen å festa, fikk sikklelig lyst til det nå, men er litt sent for å ordne seg å begynne å drikke nå
Gjest Sobril Skrevet 18. desember 2010 #2 Skrevet 18. desember 2010 Prøver å nyte singeltilværelsen, men må vel innrømme at det hadde vært bedre å ligge sammenkrøllet i sofa'n sammen med en mann.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2010 #3 Skrevet 18. desember 2010 Sitter på jobb, vil egentlig feste OG få sms av han jeg dater... Har ikke hørt fra ham siden kl 17.. Kriiiseee, hehe
Fanta Exotic Skrevet 18. desember 2010 #4 Skrevet 18. desember 2010 Venter på at karamellene mine skal stivne, mens jeg hører på Michael Jackson
Gjest Lebewesen93 Skrevet 18. desember 2010 #5 Skrevet 18. desember 2010 Har akkurat laget en hjemmelaget ansiktsmaske ( faktisk) sitter på kg å ser på tv og hører på musikk. Jeg burde gå ned å ta meg noe å drikke siden jeg tørster, men er litt for lat nå Er akkurat hvor jeg ønsker
Aubree Skrevet 18. desember 2010 #6 Skrevet 18. desember 2010 Skal farge brynene mine nå. Etterpå skal jeg se the big bang theory og spise sjokoladen min som jeg har sparte i heeeeele dag
Sunniva81 Skrevet 18. desember 2010 #7 Skrevet 18. desember 2010 Hører på Michael Jackson , kikker litt på The Kadashians og leser på KG Snart natta...
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2010 #8 Skrevet 18. desember 2010 TS her. Jeg tok meg en kaldt miller, og det var godt skal jeg si dere nå sitter typen å spiller mens jeg sitter på KG å koser meg med min andre Miller. Føler for noen fler øl, og håper på å få napp av typen i dag
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 19. desember 2010 #10 Skrevet 19. desember 2010 Hva gjør du nå? Og hva skulle du ønske du gjorde nå, eller hva burde du gjøre ? :D selv sitter jeg her å leser på kg, og hører på sean kingston=) skulle ønske jeg var ute på byen å festa, fikk sikklelig lyst til det nå, men er litt sent for å ordne seg å begynne å drikke nå * hører på at naboen måker snø ute for andre gang i dag * nyter "stillheten" av en unge som endelig sover * skulle ønske jeg hadde mye cola, smultringer, og at det gikk et bra program på TV nå. Samt at mannen min var hjemme for å dele dette med meg.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2010 #11 Skrevet 19. desember 2010 Gjør ingenting og vil ikke gjøre noe. Skulle ønske jeg var død nå.
^KinderMaxi^ Skrevet 19. desember 2010 #12 Skrevet 19. desember 2010 Surfer litt på nettet. Burde vel egentlig begynt på middag for en stund siden
cyanid Skrevet 19. desember 2010 #13 Skrevet 19. desember 2010 slenger på sofaen med kjæresten og følger halvveis med på beavis and butthead, men merker det blir litt mye av dem allerede... ...og det fant han ut av på den lille tiden det tok meg å bla fram til den smileyen!
Gjest Caylee Skrevet 19. desember 2010 #14 Skrevet 19. desember 2010 Har nettopp vært ute å aka kjempe gøy :D nå hører jeg på Justin Bieber <33333333
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2010 #15 Skrevet 19. desember 2010 Sitter i sofakroken mens jeg surfer på Kvinneguiden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå