Gå til innhold

Hva gjør du nå?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva gjør du nå?

Og hva skulle du ønske du gjorde nå, eller hva burde du gjøre ? :D

selv sitter jeg her å leser på kg, og hører på sean kingston=)

skulle ønske jeg var ute på byen å festa, fikk sikklelig lyst til det nå, men er litt sent for å ordne seg å begynne å drikke nå :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøver å nyte singeltilværelsen, men må vel innrømme at det hadde vært bedre å ligge sammenkrøllet i sofa'n sammen med en mann.

Skrevet

Sitter på jobb, vil egentlig feste OG få sms av han jeg dater... Har ikke hørt fra ham siden kl 17.. Kriiiseee, hehe :P

Skrevet

Venter på at karamellene mine skal stivne, mens jeg hører på Michael Jackson :digge:

Gjest Lebewesen93
Skrevet

Har akkurat laget en hjemmelaget ansiktsmaske ( faktisk) sitter på kg å ser på tv og hører på musikk.

Jeg burde gå ned å ta meg noe å drikke siden jeg tørster, men er litt for lat nå :P

Er akkurat hvor jeg ønsker :)

Skrevet

Skal farge brynene mine nå. Etterpå skal jeg se the big bang theory og spise sjokoladen min som jeg har sparte i heeeeele dag :P

Skrevet

Hører på Michael Jackson :hjerte:, kikker litt på The Kadashians og leser på KG ;) Snart natta...

Skrevet

TS her. Jeg tok meg en kaldt miller, og det var godt skal jeg si dere ;)

nå sitter typen å spiller mens jeg sitter på KG å koser meg med min andre Miller.

Føler for noen fler øl, og håper på å få napp av typen i dag ;):fnise:

Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

Hva gjør du nå?

Og hva skulle du ønske du gjorde nå, eller hva burde du gjøre ? :D

selv sitter jeg her å leser på kg, og hører på sean kingston=)

skulle ønske jeg var ute på byen å festa, fikk sikklelig lyst til det nå, men er litt sent for å ordne seg å begynne å drikke nå :P

* hører på at naboen måker snø ute for andre gang i dag

* nyter "stillheten" av en unge som endelig sover

* skulle ønske jeg hadde mye cola, smultringer, og at det gikk et bra program på TV nå. Samt at mannen min var hjemme for å dele dette med meg.

Skrevet

Gjør ingenting og vil ikke gjøre noe.

Skulle ønske jeg var død nå.

Skrevet

Surfer litt på nettet. Burde vel egentlig begynt på middag for en stund siden :)

Skrevet

slenger på sofaen med kjæresten og følger halvveis med på beavis and butthead, men merker det blir litt mye av dem allerede... :bond:

...og det fant han ut av på den lille tiden det tok meg å bla fram til den smileyen! :ler:

Skrevet

Har nettopp vært ute å aka :enig: kjempe gøy :D nå hører jeg på Justin Bieber <33333333

Skrevet

Sitter i sofakroken mens jeg surfer på Kvinneguiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...