AnonymBruker Skrevet 18. desember 2010 #1 Skrevet 18. desember 2010 Spiser du noe når du ser film? I såfall hva? Selv så liker jeg alltid å ha noe snacks når jeg ser film.
Gjest Lebewesen93 Skrevet 18. desember 2010 #2 Skrevet 18. desember 2010 Om det er en film / tvprogram jeg har planlagt å se, så må jeg alltid ha noe å knaske på. Aller helst sjokolade <3 Klarer ikke å konsentrere meg uten
Gjest Consensio Skrevet 18. desember 2010 #3 Skrevet 18. desember 2010 Dersom vi skal se en film en kveld, så lager vi som regel noe mat vi kan spise. Føler ikke noen trang for å spise noe iallefall. Sliter også litt med fokusen når jeg ikke har noe å drive med under en hel film, så om jeg ikke spiser mat, så filer jeg neglene, fikler litt med mobilen/iPoden, kose med mannen. Ser jeg film alene så kan jeg godt sitte på data`n eller løse kryssord samtidig.
Alvina Skrevet 18. desember 2010 #4 Skrevet 18. desember 2010 Er jeg på kino, er chips og cola fremmedlegemene og forstyrrende. Det som teller er å sitte bakerst på øvre rad i mørket, helst med en du kan flytte deg til første rad på etterhvert.
HerbGirl Skrevet 18. desember 2010 #5 Skrevet 18. desember 2010 Er det film på kino vil jeg helst ikke spise noe. Er det film hjemme i sofaen er det helst noe snacks.. popcorn, rosiner, druer.. eller middagsmat!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå