charley Skrevet 18. desember 2010 #1 Skrevet 18. desember 2010 Noen som vet hvor man kan få kjøpt makeup forever mat velvet foundation???Har såååå lyst å testen den, men ser ikke ut som den er lett å få tak på.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2010 #2 Skrevet 18. desember 2010 Her http://www.makeup-provisions.com/product_info.php/products_id/461
Lykkelitenen Skrevet 18. desember 2010 #3 Skrevet 18. desember 2010 Ta kontakt emd brukeren quirky her inne, hun vet garantert hvor du kan skaffe deg MUFE sine produkkter ettersom hun selv har vært i den situasjonen
Quirky Skrevet 19. desember 2010 #4 Skrevet 19. desember 2010 Ta kontakt emd brukeren quirky her inne, hun vet garantert hvor du kan skaffe deg MUFE sine produkkter ettersom hun selv har vært i den situasjonen Quirky til unnsetning! Make Up For Ever pleide å være et lite helvete å få tak i, men Makeup Provisions har en del nå, og de sender raskt, skriver ned verdi på forespørsel, og portoen er på under 10 pund uavhengig av hvor mye du bestiller. Her er foundationen ts etterlyste. Alternativet er Ebay, eller å bestille fra Sephora via Amazon, noe som innebærer ekstremt mye jobb og koster en formue (du må få det shippet til en Amerikansk adresse og så videre til Norge). Anbefaler også primeren, lipglossene, og, hvis Makeup Provisions noen gang få dem inn eller du er på en Sephora, Aqua Lip Linerene.
Lykkelitenen Skrevet 19. desember 2010 #5 Skrevet 19. desember 2010 Du burde få en egen superkvinnekappe Jeg har en marihønekappe, men blir kanskje litt missvisende. Tror jeg får sette i gang å sy Men mens vi er inne på temaet. Hvilke produkter anbefaler du som de har på makeup provins? Litt interessert jeg også skjønnner du
Quirky Skrevet 19. desember 2010 #6 Skrevet 19. desember 2010 Du burde få en egen superkvinnekappe Jeg har en marihønekappe, men blir kanskje litt missvisende. Tror jeg får sette i gang å sy Men mens vi er inne på temaet. Hvilke produkter anbefaler du som de har på makeup provins? Litt interessert jeg også skjønnner du Synes ikke de har så voldsomt mye spennende på Makeup Provisions du ikke kan få andre steder bortsett fra Make Up For Ever, fra MUFE anbefaler jeg som nevnt disse lipglossene, Aqua Creams, og Full Cover-concealeren, disse produktene er alle vannfaste og så long-lasting at de knapt går av. Concealeren dekker veldig godt, egner seg ikke for bruk under øynene, though, nettopp fordi den er så tykk og dekkende. Primeren er også som nevnt super, men den ser jeg at de ikke har inne nå, kontur/higlight-duoen skal også være veldig bra, men heller ikke den er inne nå. MP har jo en del Ben Nye også, et merke jeg ikke har testet, men som jeg finner spennende. 1
Quirky Skrevet 19. desember 2010 #7 Skrevet 19. desember 2010 Du burde få en egen superkvinnekappe Jeg har en marihønekappe, men blir kanskje litt missvisende. Tror jeg får sette i gang å sy Men mens vi er inne på temaet. Hvilke produkter anbefaler du som de har på makeup provins? Litt interessert jeg også skjønnner du Og nå forventer jeg at du syr kappe til meg. Si ifra om du vil ha råd om valg av farger, har sju Aqua Creams og fem glosser, hvis du ber pent gidder jeg kanskje swatche til deg. Men da skal jeg faenmeg ha kappe!
88888 Skrevet 19. desember 2010 #8 Skrevet 19. desember 2010 Synes ikke de har så voldsomt mye spennende på Makeup Provisions du ikke kan få andre steder bortsett fra Make Up For Ever, fra MUFE anbefaler jeg som nevnt disse lipglossene, Aqua Creams, og Full Cover-concealeren, disse produktene er alle vannfaste og så long-lasting at de knapt går av. Concealeren dekker veldig godt, egner seg ikke for bruk under øynene, though, nettopp fordi den er så tykk og dekkende. Ca hvor lys er den lyseste concealeren? Vanskelig å beskrive, men er den nesten helt hvit, eller mer som de lyseste av Maybelline/Max Factor/Isadora/Loreal foundationene (altså ikke spesielt lys!)?
Quirky Skrevet 19. desember 2010 #9 Skrevet 19. desember 2010 Ca hvor lys er den lyseste concealeren? Vanskelig å beskrive, men er den nesten helt hvit, eller mer som de lyseste av Maybelline/Max Factor/Isadora/Loreal foundationene (altså ikke spesielt lys!)? Jeg har bare testet nr. 3 og nr.6, ikke de aller lyseste. Hvis du spør Sephoras kundeservice-medarbeidere (du kan kontakte dem på mail via nettsidene), vil de kunne gi deg veiledning ang.nyanse.
Rosenrød Skrevet 19. desember 2010 #10 Skrevet 19. desember 2010 Åååå, jeg vil gjerne ha fargetips om kremskyggene!!
Rosenrød Skrevet 19. desember 2010 #11 Skrevet 19. desember 2010 Forresten, vet du om MUFE selges i London?
Quirky Skrevet 20. desember 2010 #12 Skrevet 20. desember 2010 Åååå, jeg vil gjerne ha fargetips om kremskyggene!! Jeg kan lage et blogginnlegg og swatche, men da må du gi meg et par dager, har ikke overskudd og tid for øyeblikket. Det jeg kan gjøre her og nå er å anbefale nyansene jeg elsker-hvilket vil si alle jeg eier. Here goes: 21 - Turquoise 16 - Pink Beige 13 - Warm Beige 7 - Fuchsia 1 - Anthracite 6 - Fresh Pink 2 - Steel Forresten, vet du om MUFE selges i London? Du finner MUFE i så og si alle Sephora-avdelingene du kommer over, forhandlerliste her:
Rosenrød Skrevet 21. desember 2010 #13 Skrevet 21. desember 2010 Typisk at de ikke hadde utsalg i London... Men vil gjerne ha swatches på bloggen din:-)
charley Skrevet 22. desember 2010 Forfatter #14 Skrevet 22. desember 2010 Tuuuusen takk for svar!! Når jeg klikket på liken til Makeup Provisions, så har de ikke den selvfølgelig ikke lengere...men de får vel inn etterhvert håper jeg Men fant en selger på ebay som solgte akkurat den fargen på foundation jeg tror passer meg bra, så gamblet på den er perfelt :) krysser fingrene for d Jeg liker godt mufe sin hd pudder, matter ned og gjør huden silkemyk!!Og jeg har oxo aqua eyes som brukes daglig Så "alle" produkter fra mufe syns jeg er super Hørt mye bra om primeren, men har ikke testet den ut enda... Sender du mail til makeup Provisions før du bestilller eller skriver du i bestillingen angående å skrive ned prisen?
Quirky Skrevet 13. mai 2011 #15 Skrevet 13. mai 2011 Typisk at de ikke hadde utsalg i London... Men vil gjerne ha swatches på bloggen din:-) Det har gått omtrent et århundre, ikke "et par dager", men nå har jeg swatches og omtale på bloggen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå