Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2003 #1 Skrevet 17. oktober 2003 Våknet i mårrest av at typen lå og strøk og koset på den nakne kroppen min, jeg tok staken hans i handen og sa morn till den, da måtte han bare stikke innom en tur. Han fuktet fingrene litt og tok litt lengre bak på meg enn vanlig, så puttet han karen sin forsiktig inn baken min og satte i gang, det var så helt ufattelig sinnsykt deilig og jeg kom så kraftig som aldri før. Denne omgangen havnet høyt oppe på beste top 10 listen! Ikke vær redd for å få en inn bakveien jenter, dere aner ikke hvor deilig det er før dere har prøvd det!
Gjest Oppgitt Skrevet 17. oktober 2003 #2 Skrevet 17. oktober 2003 Dette må jo bare være skrevet av en gutt som ønsker å ha noe å runke etter! Man tar ikke bar staken og putter den i der bak sånn uten videre skjønner du, det kreves nok litt mer "oppvarming" enn som så.
Sandman Skrevet 17. oktober 2003 #3 Skrevet 17. oktober 2003 Aner vi her en gjestende mann, som gjerne vil øke markedet for endetarmskos...?
Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2003 #4 Skrevet 17. oktober 2003 Mann jeg ja :lol:Jojo tro hva dere vil, foretrekker å holde meg anonym når det gjelder sånnt som dette, men er aktiv forum bruker ellers. Jeg sa nå at det skjedde forsiktig og mente liksom ikke at det bare var bånn gass fra starten da...
Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2003 #5 Skrevet 17. oktober 2003 Har prøvd analt to ganger, og jeg sier bare: ALDRI MER!!!! AU AU AU! Nei, den veien er det bare ting som skal ut, ikke inn
Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2003 #6 Skrevet 17. oktober 2003 Anbefaler deg å trene med en liten plugg med glidemiddel på før du slipper noen inn i deg...Det blir så himla deilig.
Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2003 #7 Skrevet 17. oktober 2003 Ja du er tøff, hva heter du? Er vel gutt? Som er litt femi og roter på dame forum, og i klesskapet til mor? Må si meg enig med de andre gjestene, viktig å kjenne kroppen sin, og kan godt hende man finner fram til nye plasser å hente nytelse fra, og det er jo slett ikke så dumt
Gjest sunshine-t Skrevet 17. oktober 2003 #8 Skrevet 17. oktober 2003 Har prøvd analt to ganger, og jeg sier bare: ALDRI MER!!!! AU AU AU! Nei, den veien er det bare ting som skal ut, ikke inn :enig_animasjon:
Nokianna Skrevet 18. oktober 2003 #9 Skrevet 18. oktober 2003 Mmm du er noe heldig. Jeg våkner alltid først av oss. Kanskje jeg bare skal dra ut kjærlighets-slikkepinnen (for å holde trenden her) og få den opp og inn :D skal prøve det i morgen
Achmed Skrevet 20. oktober 2003 #10 Skrevet 20. oktober 2003 Mmm du er noe heldig. Jeg våkner alltid først av oss. Kanskje jeg bare skal dra ut kjærlighets-slikkepinnen (for å holde trenden her) og få den opp og inn :D skal prøve det i morgen Personlig synes jeg dette er en helt ålreit måte å våkne på. Prøv det, du. Men tilbake til temaet. Det kan da ikke være noe særlig å få putta'n rett inn sånn uten videre? Vi har jo alle lest om analsex (ja, vi har det, ikke nekt) og at man bør ta seg god tid og varme opp før man dytter noe inn som rumpemusklaturen ikke er forberedt på. Det er etter sigende ikke særlig kos. Og så vet jeg ikke hvordan det er med dere andre, men jeg har iallefall en rimelig full tykktarm etter en natts jobbing i magen. Kan da ikke være noe stas å pumpe alt sammen opp mot tynntarmen igjen? Slapp fisering og full tarm vil jeg tro kan gi katastrofale følger.
Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2003 #11 Skrevet 20. oktober 2003 Har da munn å stemme så det går ann å si fra hvis det er no Eeeh ja! så det så :D
Mette Skrevet 21. oktober 2003 #12 Skrevet 21. oktober 2003 Tråden er nå ryddet, hold dere til temaet, og vær så snill prøv å være litt saklige da. Remyline -Moderator-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå