Gå til innhold

Kolega som fiser

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er det som får voksne mennesker til å sitte å fise så det stinker blant folk?

Det er en kolega på jobb som fiser stinkbomber hele tiden. Det merkes mest i kantina etter vi har spist, men det er ellers også hele dagen. Er det noen måter vi kan finne ut hvem det er? Det er ikke akkurat få på jobb heller. Vi har hatt mistanker mot et litt snål fyr, men h*n har ikke vært på job den uka så h*n kan man nok strykes. Hvorfor er det alltid de snåle som blir mistenkt? Alle klager på dette så er ganske tydelig at fiseren er en av de som klager også. Kan ikke skjønne hva slags personen det kan være. En som har dårlig mage og ikke kan noe for det eller en ekling som sitter å gjør det med vilje? Burde jo gå på do når det er slikt. Har selv sluttes å spise på jobben på grunn av dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes noe ekstremt ut på din arbeidsplass da, men ja, må jeg fise så fiser jeg. Synes det er kjempeflaut de gangene det skjer når jeg er i umiddelbar nærhet til kollegaer, men hva kan jeg gjøre? (Har bare skjedd 2 - 3 ganger da) Jeg har noe trøblete mage, og har ofte diare, og går ut på gangen når jeg må fise, for hadde noen kommet tilfeldigvis inn på kontoret og jeg hadde feset der, så hadde jeg vært så flau at jeg bare ville ønsket at gulvet forsvant og jeg falt ned et hull!

Skrevet

Hvis denne kollegaen du prater om, hadde brydd seg om hva han spiser, så hadde han ikke fist slik han gjør - eller hun da ;)

Det at man fiser så grusomt som du beskriver, tyder på at det er noe galt i tarmen. At man spiser ting som tarmen reagerer på ... da er det kanskje på tide å se på kostholdet sitt.

Jeg kom til å tenke på ... kanskje det er noen som har med egg på jobben? Det kan jo lukte litt etter en tid i matpakka?

Skrevet

Dere kan montere følsomme mikrofoner under stolene, og koble hver av dem til sånn der lydtrykksmålersøyle med blinkende lys. Så ser dere hvem som plutselig blinker rødt.

Skrevet

Dere kan montere følsomme mikrofoner under stolene, og koble hver av dem til sånn der lydtrykksmålersøyle med blinkende lys. Så ser dere hvem som plutselig blinker rødt.

åh det er flaut for fiserne det! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...