Gå til innhold

Hello Kitty kake

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente som blir 3 år i begynnelsen på april, hun elsker alt som har med Hello Kitty å gjør, så vi har så lyst å overraske henne med en kake med denne katten på. Noen som vet om noen oppskrift, og er det noen som har lagt det før?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte å lage en standard rund sjokoladekake med motivet på, lurer på om det går an å kjøpe ferdig laget motiv og bare legge oppå kaken, noen som vet? Kan jo stikke innom et bakeri også å høre...

Skrevet

Google "Hello Kitty bursdagskake" så får opp mange tips

Skrevet

Jeg laga det på treårsdagen til jenta mi i høst, gjorde det enkelt da, etter egen fantasi:

Laga vanlig bløtkakebunn med romfyll inni og melisglasur oppå. Så fant jeg fram en av genserene hennes med hello kitty bilde på, og tegna hodet hennes med sånn rød pyntegeletube, og fant et tynt rosa sløyfebånd som jeg knøt til ei litas sløyfe som jeg festa på der den skal være med litt pyntegele. Simpelt, men jubilanten ble ihvertfall veldig fornøyd =)

Skrevet

* glemte å skrive at genseren ble brukt som mal for å tegne etter, så det skulle bli så likt som mulig, men det skjønte dere vel :D

• 2 uker senere...
Skrevet

Simpelt, men jubilanten ble ihvertfall veldig fornøyd =)

Simpelt??? :ler: Du mener "enkelt"! Simpelt er et veldig negativt ladet ord, kjære deg, du tenker nok på det engelse "simpel", som altså heter "enkelt" på norsk. Det norske "simpel" betyr slemt, dårlig gjort, nedrig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...