Gjest Lebewesen93 Skrevet 18. desember 2010 #1 Skrevet 18. desember 2010 Hei Jeg har tenkt til å fjerne extensionsen jeg har i nå, har hatt den i noen måneder å det er bare noen tynne fliser igjen omtrent...stygt, jeg vet. Problemet er det at jeg ikke vil til frisøren å gjøre det, jeg takler bare ikke å sitte hos frisøren, å hvertfall ikke når jeg må gå ut med kort hår. Håret mitt er vel til rett over skuldrene(?) å sikkert ekstremt flokete nå er jeg redd, det har på en måte floket seg rundt festene. Så jeg har funnet ut at jeg burde fjerne håret så fort som mulig før jeg må klippe meg skallet. Første gangen jeg hadde i extensions så hadde jeg sånne fester som så ut som negler, da klippet jeg av dem å en del av håret mitt kom med. Nå har jeg sånne "ruller" å ikke sånne flate, vet ikke om det har noe å si på om jeg kan klippe av nå? Det skal finnes et sånt middel som skal løsne, får man kjøpt det hos frisøren eller må man bestille over nettet? Håret mitt er bare helt grusomt nå, å det går utover humøret og selvtilliten. Jeg har extensions'clips som jeg kommer til å bruke i stedenfor, hvertfall for en periode. Men da jeg brukte de, hadde jeg lenger og tykkere hår naturlig, så jeg er usikker på om jeg klarer å få det til å se bra ut med clips når jeg har så kort hår som jeg har nå?
Sunniva81 Skrevet 18. desember 2010 #2 Skrevet 18. desember 2010 Har du keratin fester? Uansett ville jeg dra til en frisør for å få fjernet de.Sitter ikke det utrolig godt fast og er vanskelig å fjerne uten rette verktøy? :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå