Gjest Vanessa Skrevet 17. oktober 2003 #1 Del Skrevet 17. oktober 2003 Kom til å tenke på at det kanskje hadde vært smart å tegne forsikring, men jeg vet nesten ingenting om dette. Er det noen som har råd om hva slags forsikring som kunne passe meg, omtrent hva det koster etc? (Jeg er 20 år, singel,og er ellers rimelig sunn og frisk.) Og hva dekker en forsikring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 17. oktober 2003 #2 Del Skrevet 17. oktober 2003 Hvis du er i jobb finn ut om arbeidsgiver og fagforening har obligatoriske/frivillige forsikringsordninger. Sjekk med de ulike forsikringsselskapene hva de anbefaler og ring flere selskaper for å sjekke priser og vilkår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 17. oktober 2003 #3 Del Skrevet 17. oktober 2003 du bør forsikre innbo og deg selv. En reiseforikring (har selv bare norden og legger til litt når jeg skal utenfor) dekker alt du har med deg utenfor døren, mister mobilen en tur på byen f.eks. Lommeboka blir stjålet på nærmeste bensinstasjon. Får alt igjen, (Europeiske har ingen egenandel) Har du noe veldig dyrt bør det forsikres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 17. oktober 2003 #4 Del Skrevet 17. oktober 2003 Jeg har ulykkesforsikring og reiseforsikring. Innbo har jeg via moren min etter som jeg er student og er registrert på hjemmeadressen min. Og så har jeg scooterforsikring . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 20. oktober 2003 #5 Del Skrevet 20. oktober 2003 Du er singel, altså ikke nødvendig at noen skal sitte igjen med en haug med penger om du skulle dø. Du er ung. Dette gjør at en eventuell uførepensjon vil bli meget lav. Hva med en uførekapitalsforsikring (engangsutbetaling) som dekker uføre både ved ulykke og sykdom. Dessuten kan en uførepensjonsforsikring kanskje være noe, da den sikrer en løpende utbetaling om du skulle bli ufør. Ellers er det innboforsikring dersom du har et krypinn et eller annet sted. Kanskje en reiseforsikring? Disse er ofte inkludert dersom du betaler reisen med bankkort. Sjekk om det gjelder ditt kort. Hva en forsikring dekker kan variere fra selskap til selskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå