AnonymBruker Skrevet 18. desember 2010 #1 Skrevet 18. desember 2010 Har besøk av nevøen min på 16. Etter at han kom så har jeg lagt merke til at han går ut og inn hele tiden. Skal bare ut en tur, sier han. Så kommer han inn etter 5-15 minutter. Og sånn har han holdt på siden han kom på besøk. Jeg har hatt sterke mistanker om hva det er han har holdt på med. Tenkte at han røyker så i dag så fulgte jeg etter han uten at han så meg for nå tenkte jeg at jeg skulle ta han på fersken. Men røyker gjør han tydeligvis ikke. Da jeg så han stod han i snøen med buksa ned på knerne. Så satt han seg ned på huk uten bukser og satt der i noen minutter. Reiste seg opp og viftet med snabelen som en tulling mens han svingte på hoftene. Jeg gikk før jeg så mer. Altså, hva er det han driver med? Hvorfor gjør han slikt? Dette er vel ikke normal oppførsel? Nå bor vi ganske så usjenert til så at naboer skulle se han er vel lik null, men burde jeg si noe? Hva burde jeg si?
Jill Skrevet 18. desember 2010 #2 Skrevet 18. desember 2010 Kjønnssykdom som klør, så han kjøler den snabelen med snø? :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2010 #3 Skrevet 18. desember 2010 Han onanerer kanskje? Synes du skal spørre han rett ut. Evt. få mannen din til å gjøre det!
NovaFlare Skrevet 18. desember 2010 #4 Skrevet 18. desember 2010 Nei, guri, la han være i fred. Spør om alt er bra, at du så han gikk utenfor hele tiden, men ikke si at du SÅ ham. Han er 16 år... 1
redchilli Skrevet 18. desember 2010 #5 Skrevet 18. desember 2010 konstant stå tiss? Kjøler tissen i snøen! Kanskje han syns du er en strøken tante;) 1
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2010 #6 Skrevet 23. desember 2010 Har besøk av nevøen min på 16. Etter at han kom så har jeg lagt merke til at han går ut og inn hele tiden. Skal bare ut en tur, sier han. Så kommer han inn etter 5-15 minutter. Og sånn har han holdt på siden han kom på besøk. Jeg har hatt sterke mistanker om hva det er han har holdt på med. Tenkte at han røyker så i dag så fulgte jeg etter han uten at han så meg for nå tenkte jeg at jeg skulle ta han på fersken. Men røyker gjør han tydeligvis ikke. Da jeg så han stod han i snøen med buksa ned på knerne. Så satt han seg ned på huk uten bukser og satt der i noen minutter. Reiste seg opp og viftet med snabelen som en tulling mens han svingte på hoftene. Jeg gikk før jeg så mer. Altså, hva er det han driver med? Hvorfor gjør han slikt? Dette er vel ikke normal oppførsel? Nå bor vi ganske så usjenert til så at naboer skulle se han er vel lik null, men burde jeg si noe? Hva burde jeg si? Er du på farten igjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå