Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem ser du egentlig etter? Hvem kunne du ha tenkt deg å spendere resten av livet med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En som er spandabel med god-ordene, forteller at han elsker meg og tar mye på meg. Han vil selvsagt få ditto tilbake.

Skrevet

Ei jente som er akkurat nok selvstendig men samtidig avhengig av meg. Selvtillit og humor :)

Ellers hun være 175, blond, c-cup, perfekt rumpe, ett blått og ett grønt øye, timeglassform, velutdannet, reflektert, intelligent, husmor og hun har også ett feriehus langs ekvator.

• Liker 4
Skrevet

1.75 høy og 80 kg ,mørk blond med fine mørke øyenbryn og blåe øyne^^

og svensk :yvonne:

Viktigste er at han sitter i sofaen ved meg ;)

Skrevet

kommer ikke på det lenger .

Merkelig hvordan ens prioriteringer forandres etter at en får barn :Knegg: .

Fra hukommelsen husker jeg at drømmemannen , sånn rent utseendemessig var over 180 høy , veltrent og hadde blå , grå eller grønne øyne .

Nå er det vakreste på jord ei lita tulle med bollekinn på 95 cm :Knegg: .

Skrevet (endret)

Intelligent og omtenksom.

Ikke minst ha sunt folkevett og vise oppriktig interesse.

Ryddig økonomi.

Ei dame som kan gi meg det jeg trenger.

Og som ikke er totalt ego.

Dream on.

Endret av Steinar40
Skrevet

Etter å ha levd litt så vet jeg at man får ikke alt i en person, men han som jeg når er sammen med er min drømmemann.

Han er blond med isblå øyne. 175. Verdens skjønneste smil.

Det som gjør at han er min drømmemann:

Vi ler mye sammen, kan snakke om alt. Dype samtaler over et glass vin. Lidenskap uten like. Har mangen av de samme verdiene. Han har stort hjerte, men er samtdig litt tøff og bestemt. Jeg elsker den mye siden hans. Han er helt uvanlig fra alle andre jeg har vært sammen med. Han er bare herlig og nydelig tvers gjennom. <3

Skrevet

Han er høy, smart og får meg til å le. Han får meg også til å føle meg trygg på at det er meg han vil ha. Og han får fram det beste i meg.

Skrevet

Ei jente som er akkurat nok selvstendig men samtidig avhengig av meg. Selvtillit og humor :)

Ellers hun være 175, blond, c-cup, perfekt rumpe, ett blått og ett grønt øye, timeglassform, velutdannet, reflektert, intelligent, husmor og hun har også ett feriehus langs ekvator.

Det er jo meg! Bortsett fra at jeg har D-cup og to grønne øyne :)

Skrevet

Det er jo meg! Bortsett fra at jeg har D-cup og to grønne øyne :)

How you doin?

Skrevet

Omtrent so om jeg skulle skrevet det selv.

Dog ikke så nøye om hun har to grønne eller blå øyne, ei heller om hun har d-cup. Ellers midt i blinken. :D

Skrevet

Hvem ser du egentlig etter? Hvem kunne du ha tenkt deg å spendere resten av livet med?

Kjæresten min. Fordi han er dritlekker, snill, ærlig, den smarteste jeg vet om, og gjør det bra i det meste. Ja - også liker han familien og vennene mine, og de liker ham. Han er dessuten den snilleste og mest ydmyke personen jeg vet om.

Skrevet

Kjæresten min er Min drømmemann! :)

Han har brunt hår, brune øyner, 1.92.

Han gjør meg glad, kan snakke om alt og ingenting, imøtekommende, har et stort hjerte, smittende latter, morsom, omtenksom, kjekk, snill, ærlig, passer godt på meg og vil meg det beste! Han elsker meg og liker meg slik jeg er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...