Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2003 #1 Skrevet 17. oktober 2003 Er litt nysgjerrig på deres historier og deres sprøeste/morsomste/teiteste/dummeste ting dere har gjort for å kapre noen dere var interessert i jeg. Vel, prøve å kapre er kanskje mer rett... Det er jo ikke alltid det går som planlagt, nettopp kanskje fordi man har gjort en sånn blemme... Her har dere min historie: Jeg var 18 år og fikk mitt første kyss av en fyr som jeg møtte på byen. :kysse: Plutselig forsvant vi for hverandre og jeg visste ingenting om han egentlig. Visste hva han het til fornavn og trodde jeg visste etternavnet hans... Hadde bestemt meg for at jeg ville gjøre et forsøk ovenfor denne gutten og ikke la ham forsvinne helt. Så i ettertid trålet jeg telefonkatalogen for å se om jeg klarte å huske etternavnet hans...og det er mange navn å gå igjennom. Jeg ringe Folkeregisteret for å få opplysninger, men de ville ikke gi meg noen... Men til slutt stod jeg iallfall igjen med et par alternativer... Og så kommer det store.... Joda, jeg ringte nummerene og utgav meg for å være ei jente på barneskolen som hadde en spørreundersøkelse om mobilbruk. Jeg gjorde om stemmen min og stilte utrolig teite spørsmål + naturligvis alder og bosted. Vips, så visste jeg telefonnummeret hans og kunne ringe ham et par dager etter... Og ja, vi møttes vi... Og det første han sier da vi møtte hverandre var "Jeg fikk en merkelig telefon her om dagen fra ei jente som hadde en spørreundersøkelse, skulle nesten tro det var noe tull." Gjett hvem som plystret i luften og spilte veldig overraket. Snakk om å ville:
tuji Skrevet 17. oktober 2003 #2 Skrevet 17. oktober 2003 Jeg var med på en musikkonkurranse (dette er leeenge siden, altså!), og falt pladask for den ene av tre konferansierer. Jeg ante ikke hva han het, så jeg ringte til arrangøren og ga meg ut for å være journalist, og sa at jeg hadde tenkt å bruke et bilde av konferansierene - og trengte navnene... Så skrev jeg brev, og fikk svar med bilde. Han husket meg faktisk. Vi møttes aldri, for det viste seg at han var en liten harrytass :-? , men han har fortsatt å skrive brev av og til - mange år etter. Loser
Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2003 #3 Skrevet 17. oktober 2003 HAR ALDRI direkte kapret noen jeg......... Men jeg legger forholdene til rette, HVIS jeg er interessert,,og dermed gir mannen sjansen til å gjøre et forsøk på å kapre MEG!
L@dy Skrevet 17. oktober 2003 #4 Skrevet 17. oktober 2003 Er mange år siden dette da.. Men jeg traff en kjekk "ung mann" på byn, og det var riktig så koselig. Men vi utvekslet ikke noe telefonnr, og det irriterte meg noe voldsomt. Men vi delte taxi hjem om natta, og jeg tenkte jeg ville kjenne meg igjen i den gata som han gikk av, og derfra få tak i telefonnr. Så noen dager etterpå tok jeg og ei venninne syklene fatt for å finne adressen da. Vi haddde "kamuflert" oss for anledningen. Begge med caps og store jakker...Vi såg vel ikke akkurat "lækre" der vi trødde gate etter gate....Etter en stund måtte vi ta en liten pause, så vi stod nå der og lurte på hva vi skulle gjøre nå. Og DER plutselig, gikk ei dør opp og HAN kom ut....SKRIK! Venninna mi kjente han ikke igjen, så hun måtte se litt "ekstra" på han flotte typen. Jeg ble helt stressa, kastet meg på sykkelen i en fei. Etter en stund kom jo venninna mi etter. VI lo godt på turen hjem. MEN nå hadde jeg adressen, og jeg hadde jo fornavnet hans. SÅ da ventet jeg noen dager, måtte "ta meg litt inn igjen", og så ringte jeg da... Og vi hadde en flott kveld på byn. He,he...og han synest det var meg han hadde sett utenfor leiligheten. Tror ikke han trodde meg, når jeg sa at det kunne ikke ha vært meg.... :blunke: Vi møttes noen ganger, men det ble aldri noe seriøst av det. Men en morsom historie å tenke på.
Gjest Virvel Skrevet 17. oktober 2003 #5 Skrevet 17. oktober 2003 Æh... jeg har falt ganske pladask for en fyr nå, og dere vil ikke tro hvor mye rart jeg har gjort for å finne ut ting og tang om han. Det er litt for friskt i minnet til at jeg tør å si det. Vent noen måneder, så kanskje...
Gjest care Skrevet 17. oktober 2003 #6 Skrevet 17. oktober 2003 Jeg jakter ikke selv :oops: , så jeg har ingen dørty triks
Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2003 #7 Skrevet 17. oktober 2003 Lå med en fyr første gangen jeg møtte ham, og sov med ham i senga mi påfølgende natt.. Han har vært min siden.
Gjest Lea Skrevet 17. oktober 2003 #8 Skrevet 17. oktober 2003 Jeg tok med meg en venninne og fant bygget der den siste flammen bodde. Det var et stort student-bydd med tusenvis av leietagere og masse innganger. Mens vi sto utenfor den ørtende inngangen og leste på ringeklokker kom han ut :o . Makan til (u)flaks. Det satte jo fart i sakene da. Det var ikke så vanskelig for ham å skjønne hva som skjedde og vi var sammen en god stund.
Gjest sexysadie Skrevet 17. oktober 2003 #9 Skrevet 17. oktober 2003 Jeg var på forspill hos en kompis av meg og kom i kontakt m en fyr der. Desverre hadde han med seg dama si; han var veldig fascinert av meg han også, vi snakket sammen hele kvelden. Så for vi på "kro" og jeg fikk ham med meg på dansegulvet; vi danset flere danser sammen. Etterpå gikk jeg bort til dama hans som skulte på meg og sa: Æ dainsa på typen din ståkuk. Hu fløyg på meg og ble hevet ut av vaktene og jeg hadde fritt spillerom m fyren hennes. Han lot seg ikke be to ganger han heller da...... Dette er heldigvis ca 10 år siden.
Gjest lurven Skrevet 17. oktober 2003 #10 Skrevet 17. oktober 2003 Jeg var på forspill hos en kompis av meg og kom i kontakt m en fyr der. Desverre hadde han med seg dama si; han var veldig fascinert av meg han også, vi snakket sammen hele kvelden. Så for vi på "kro" og jeg fikk ham med meg på dansegulvet; vi danset flere danser sammen. Etterpå gikk jeg bort til dama hans som skulte på meg og sa: Æ dainsa på typen din ståkuk. Hu fløyg på meg og ble hevet ut av vaktene og jeg hadde fritt spillerom m fyren hennes. Han lot seg ikke be to ganger han heller da...... Dette er heldigvis ca 10 år siden. :fy:
Gjest sexysadie Skrevet 17. oktober 2003 #11 Skrevet 17. oktober 2003 Lurven Ikke vær så streng da Jeg var ung og dum
Gjest sexysadie Skrevet 18. oktober 2003 #12 Skrevet 18. oktober 2003 sitat slettet, -Jasmin Og du kjenner meg godt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå