Gå til innhold

Barn og aktiviteter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange ulike aktiviteter går barna deres på, og hvor mye tid/penger går med til dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min datter paa 6 gaar paa en hobby klubb, 2 ganger pr mnd. Den koster kr 100 pr aar. Der koser ho seg veldig! Min datter paa 3 synger i et mini kor ,ogsaa det 2 g pr mnd,kr 50 pr aar. Saa hos oss er det ikke mye tid eller penger i tilrettelagt aktivitet enda,eldste jenta gleder seg til ho kan begynne paa drill,saa det blir mer senere.Har ikke tenkt aa fylle opp uka med masse aktiviteter,det er godt og kunne spise,lekser og ha tid til venner og lek ogsaa! :danse:

Skrevet

Min sønn er 7. Han er bare med på barneidrett en gang i uka, koster 100 kr pr år. Jenta mi på 11 er med på turn en gang i uka, koster 200 pr år, musikkskole en gang i uka, koster 1600 pr år og skyting en gang i uka, koster myyye pga dyrt utstyr. Neste år regner jeg med at sønnen min også begynner på musikkskolen.

Skrevet

14 åringen er på ungdomsklubb 3 ganger i uken (koster ca.150 i halvåret), samt svømming 1 gang i uken (koster 30 hver gang).

11 og 7 åringen er ikke med på noe fast, men er av og til på svømming eller barneidrett...kostnaden på det blir vanskelig å beregne :)

Har prøvd å overtale alle barna om å bli med på noe form for aktivitet,men etter å ha prøvd fotball,håndball,gitar og drama har de alle funnet ut at faste aktiviteter ikke passer dem :)

Skrevet

Denne høsten trena eldstefrøkna "kun" 3 dager i uka, pga skade. Fast pris (kun for høsten) på dette var ca. 2500 kr. Utover dette kommer drakter (ny i høst 2000 kr og de andre koster fra 1000 -2000) Itillegg kommer lisener, forsikringer, konkurransekontigenter, kjørekostnader og overnattingskostnader i forbindelse med konkurranser...Oppå alt dette er det endel dugnader, treningssamlinger osv..

Mellomstefrøkna har trena to dager i høst. Fast pris 1800 kr. Itillegg kommer det samme som til eldstefrøkna.

Vesla har trena en kveld, 850 kr i fastpris for høsten. Der kreves også drakt til ca 1500 kr.

Syntes dette blir fryktelig dyrt, og gleder meg ikke til å ut med alle disse pengene igjen nå over nyttår. (fastprisen gjelder nemlig kun pr halvår) Itillegg ønsker de to eldste å trene flere dager i uka, etter nyttår.

Fint at ungene vil trene, og de er både flinke og liker det kjempegodt. Men som sagt syntes jeg prisen blir litt over hva vi snart har mulighet til..

Skrevet

Min datter på 12 år rir ca 2 ganger i uka . 50 kr gangen.

Også trener hun fotball 2 ganger i uka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...