Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har noen tilbakemeldinger på disse produktene? Jeg har bestilt leave-in fra feeluniqe.com men har ikke fått den enda. Har også kjøpt meg elixir ultimate i dag, den virket veldig god. Er det noen med veldig behandlet hår som har prøvd denne. Også en siste ting, er det balsam i denne serien, i så fall hva heter den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kerastase har ikke balsam/conditioner, men kaller alt for "kur" i stedet (og selger det til høyere pris). Jeg likte ikke Reflection-serien; den fikk håret mitt til å føles stråaktig, og hodebunnen til å streike.

Skrevet

...Også en siste ting, er det balsam i denne serien, i så fall hva heter den?

Kérastase Reflection Lait Chroma Reflect Radiance Enhancing Milk - "conditioner for fine, slightly sensitised, coloured hair".

Jeg har denne. Finnes både i ordinær og salongstørrelse 750ml (fås på eBay).

Skrevet

Kerastase har ikke balsam/conditioner, men kaller alt for "kur" i stedet (og selger det til høyere pris). Jeg likte ikke Reflection-serien; den fikk håret mitt til å føles stråaktig, og hodebunnen til å streike.

Jeg har balsam fra Kerastase i tre ulike serier (har også masker/kur i tillegg - og det er noe helt annet), jfr. bl.a. http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1311&_nkw=kerastase+conditioner&_sacat=See-All-Categories

Skrevet

Tidligere har de vel kalt Ciment Anti-Usure (som jeg bruker) for en slags kur, også, men kanskje de heter noe annet for det amerikanske markedet?

Jeg er veldig glad i den grønne serien (Résistance) til mitt hår, men akkurat nå har jeg en pause fra den for håret mitt trenger litt fukt i vinterlufta. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...