Gå til innhold

Norsk nettbutikk med kule kostymer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skal på maskeradeball i januar og trenger noe skikkelig kult å ha på meg! Har ikke lyst til å handle fra utenlandske nettbutikker pga sikkerhet... Så er det noen som vet om en norsk nettbutikk som har godt utvalg?

Skrevet

Bor du i Oslo? Da kan du ihvertfall ta en tur innom Standard.. De har hjemmeside, men tror ikke det går an å kjøpe fra den

http://www.festmagasinet.no/

Skrevet

Tusen takk for svar.. :)

Jeg kommer meg nok ikke til Oslo nei.. Dumt at de ikke selger på nett!

Skrevet (endret)

Jeg skjønner ikke helt hva du mener, når du nevner kostyme og maskeradeball i samme åndedrag?

Hvis du skal ha et kostyme, så kan du titte på Standard.

Men når du sier maskeradeball, så tenker jeg mer ballkjole + fancy maske, sånn, eller sånn. I så fall har ville jeg kjøpt maske på panduro el. annen hobbybutikk, og dekorert den selv, og legge penger i en lekker kjole (som du kan bruke ved andre annledninger og).

Edit: ser Fanta Exotic var før meg med å annbefale standard :) men her er noen som har nettbutikk.

Endret av kanelsnurr
Skrevet

Tusen takk for svar! Jeg har funnet ut at jeg må høre med arrangøren av selskapet... flere jeg kjenner snakket om kostymer, men dumt om vi kommer utkledd hvis andre kun bruker masker.

Forresten fant jeg en annen norsk nettbutikk: http://www.lillefrekke.no - der var det litt av hvert kan man si ;)

Skrevet

nei jeg har ikke handlet der, men de har butikk her i sandefjord også, så tror ikke det er så useriøst. men aner ikke, bare sitti å sikla der noen ganger :)

Skrevet

nei jeg har ikke handlet der, men de har butikk her i sandefjord også, så tror ikke det er så useriøst. men aner ikke, bare sitti å sikla der noen ganger :)

Står at Forplay bare har nettsalg.. og man må betale til konto etter å ha fått mail.. Virket litt rart.

Men takk uansett! :)

Skrevet

åhh... nei da vet jeg ikke. mulig den butikken er lagt ned igjen, lenge siden jeg har vært på den kanten av byen..

da kanskje jegville ha holdt meg unna den siden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...