Gå til innhold

Hvor ofte og hvor lenge er du på besøk hos dine foreldre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er mange av oss som er heldige å ha foreldre i nærheten :) Og jeg bare lurte på hvor ofte dere besøker foreldrene dine hvis de bor nærme? Og hvor lenge dere er der av gangen? Drar dere oftest alene eller er samboeren/mannen/kona med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer veldig. Noen ganger er jeg innom moder'n en 15-30 min for en kjapp kopp kaffe og litt skravvel...og andre ganger kan jeg være der i timesvis. Moder'n bor også ca 10-15 min kjøring unna.

Skrevet

så sjendent som overhode mulig.

Skrevet

Jeg er ikke så ofte hos mor og far, men jeg jobber med mamma, så da sitter jeg gjerne på med dem frem og tilbake, så ser de ganske ofte. Og når jeg er hos de på middag så er jeg der i noen timer.

Skrevet

Stikker innom når jeg har mulighet. Hvor lenge jeg besøker dem varierer selvsagt.

Har et veldig godt forhold til både foreldre og søsken, så vi møtes når vi har sjansen.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Møter mamma to ganger i uka, hun bor et kvarter unna. Men vi har et litt anspent forhold også.

Skrevet

Vi er som oftest hos svigerfamilien som bor ett par minutt unna kanskje 2 ganger i uken

Familien min som bor 2 timer unna besøker vi minst 1-2 ganger i måneden.

Skrevet

Ca en gang i uka , ca 3 timer , som regel med barna , av og til med mann og barn. Naar jeg var i barsel permisjon var jeg der oftere , da min mor ikke jobber fulltid. Koselig :hjerte:

Skrevet

Mens jeg er hjemme i permisjon er moren min innom minst et par ganger i uken. Når vi begge er i full jobb så sees vi kanskje en gang i uken. Er det middag el.l så er det hele familien, og vi er der i flere timer. Ellers kan jeg funne på å droppe innom en ettermiddag, eller i helgen, enten med eller uten barna. Da er det alt fra 5 minutter til et par timer.

Svigermor bor ca 20 min unna, og henne ser vi betydelig sjeldnere, kanskje 2. hver måned. Når vi først besøker henne så er det hele familien.

Skrevet

Begges foreldre bor ca. 2min med bil unna. Mannen besøker foreldrene sine 4-5 ganger i uka. Han må besøke mammaen sin (Ekstemt mammadalt..) som er hjemmeværende.

Jeg ser mine foreldre gj.snitt 1-2 ganger i uken. De jobber begge fulltid og er ekstremt aktive (går tur i skogen, pusser opp huset etc. Alltid noe på gang)

Det varierer om vi går alle sammen (har 2 barn) eller om vi går alene eller alene med ett eller to barn etc..

Jeg ser hans foreldre gj.snitt 2 ganger i uken. Synes et er nok.

Tiden vi tilbringer hos foreldrene våre varier. Alt fra 15min til 5 timer..

Ellers er begges foreldre knallflinke barnevakter som alltid stiller opp.

Skrevet

2-4 ganger i året. Mellom 2 dager og 1 uke hver gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...