Cilla Skrevet 11. juni 2002 #41 Del Skrevet 11. juni 2002 Dette var spennende å følge med på! Har selv gått på grete roede kurs og vet det virker! Men vet også at det kan være ganske hardt og få rompa opp av sofaen i blant! Gleder meg til din neste kurskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 12. juni 2002 #42 Del Skrevet 12. juni 2002 Dette går jo så det suser!!! Tror ikke det skal være noe problem for deg å nå målet ditt!!! To kurskvelder igjen (hvis jeg ikke husker helt feil...)Det skal vel godt å bli "ferdig"? Nå begynner det kanskje å bli en vane å spise riktig? Tenk så deilig å slippe å passe på!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion72 Skrevet 12. juni 2002 Forfatter #43 Del Skrevet 12. juni 2002 Ja, ting begynner å vane, veier ikke så mye av det jeg spiser lengre. Blir spennende å se hvor stor viljestyrke jeg har når kurset er over. Den tid den sorg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netti Skrevet 15. juni 2002 #44 Del Skrevet 15. juni 2002 Jeg har gått på GR, men har lagt på meg alt igjen. For tiden slanker jeg meg via www.slankere.com For meg er det en flott mulighet for slanking, og dessuten gratis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. juni 2002 #45 Del Skrevet 16. juni 2002 Lurer bare på en ting: Er det noen grense for mye/lite man kan veie for å gå på GR? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 17. juni 2002 #46 Del Skrevet 17. juni 2002 Du kan veie så mye du bare klarer for å være med! Jeg tror nok at hvis du veier for lite vil GR damene nekte deg å slanke deg. De legger opp et opplegg som passer deg og dine mål. De tar en analyse av kroppen din for å finne fett prosent osv. Da jeg gikk der var det flere som var med bare for å bli kvitt de siste kiloene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion72 Skrevet 20. juni 2002 Forfatter #47 Del Skrevet 20. juni 2002 Sist mandag var det bare 0,1 kilo ned. Kom ikke som noe sjokk, var bare glad for at jeg ikke hadde gått opp. Vel en veiing igjen, skal i bryllup i helgen, så det spørs om ikke det går den feile veien da. Men ca 6 kilo er ikke ille det heller da. Nå må jeg bare være flink på egenhånd! Ha en super St. Hans alle sammen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion72 Skrevet 25. juni 2002 Forfatter #48 Del Skrevet 25. juni 2002 Hei Siste kursuke ned 0,6, tilsammen 6,8 kilo. Er fornøyd, men er litt gira på å gå ned enda mer på egenhånd. Har fått noen gratis veiinger før sommerferien, så jeg kommer nok til å holde på litt til selv. Tusen takk til alle som har fulgt meg, og støttet meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pamella - ikke innlogget Skrevet 25. juni 2002 #49 Del Skrevet 25. juni 2002 Gratulerer!! Nå er det bare å følge opplegget på egenhånd, men det tror jeg nok du klarer! Lykke til videre! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flittiglise Skrevet 26. juni 2002 #50 Del Skrevet 26. juni 2002 Jeg holder på med kurs nr 2 og er kjempefornøyd! Det er ikke så ille, man får spise seg mett. Rom for å kose seg i helga er det også. Det viktigste er egentlig omleggingen av kostholdet. Dette er ikke et rent slanke-opplegg. Et riktig sammensatt kosthold med mye grønnsaker bl.a., og daglig mosjon, er det som blir den nye livsstilen. Føler meg mye bedre både psykisk og fysisk, og vil gjerne anbefale det videre :D Hilsen Flittiglise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. juni 2002 #51 Del Skrevet 26. juni 2002 Hei hei Du har vært kjempeflink Brud2003 - nå gjelder det bare å ikke gli tilbake til gamle vaner :-? Jeg er nettopp ferdig med kurs nr. 2 og har klart meg veldig bra men er nå litt bekymret over hvordan jeg skal klare meg på "egen hånd". Jeg har heldigvis lært av tidligere erfaringer og starter på stabiliseringskurs over sommerferien. Jeg har forresten akkurat laget meg egne dagsrapport-skjema på excel slik at jeg kan skrive ned alt jeg putter i meg de neste ukene også. Da er det jo så mye lettere å se hva jeg eventuelt gjør feil og hvor mye dagsrasjonene mine bør ligge på nå når jeg skal stabilisere meg. Håper det går bra med oss og ønsker deg en riktig god sommer, med masse sunn god mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. juni 2002 #52 Del Skrevet 27. juni 2002 Hei! En måned siden jeg var ferdig på kurset, og på tirsdag hadde jeg kontrollveiing - 0.4 NED! Jippi! Og jeg har faktisk skeia ut litt for mye... Men jeg tror "kunsten" er å ikke glemme å spise ofte og lite selv om man er ferdig på kurs.. God sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå