Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2002 #21 Del Skrevet 15. mai 2002 Heí! ville bare si at min mamma gikk på GR og hun gikk ned neste 20 kg. Og da sier hun at hun åt mer en hun gjorde för. LYKKE TIL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 15. mai 2002 #22 Del Skrevet 15. mai 2002 Det er som Brud2003 skriver, passe på at kaloriinntaket ikke overstiger 1300 kalorier, men samtidig spise variert så man får i seg det man trenger av vitaminer og sånt. (Og man bør ikke spise mindre enn dette heller, da kommer kroppen på sparebluss) Har sett kokebøkene på SmartClub og flere bokhandler, ved siden av på hjemmesiden.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion72 Skrevet 22. mai 2002 Forfatter #23 Del Skrevet 22. mai 2002 Kurskveld 3: Ned 1,4 kilo, tenk 3,4 kilo på 2 uker. Jeg er så glad!!!!! Omregnet til smørpakker blir det 7 halvkiloer med smør......... Måtte bare dele det med dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2002 #24 Del Skrevet 22. mai 2002 Kjempebra!!!! Jeg var også avgårde i går og hadde gått ned 1,1. Er kjempefornøyd i og med at jeg har vært 5 dager på ferie hos familien min på en annen kant av landet. Dette er mitt andre kurs og jeg har nå gått ned 13,2 kg. Ha en kjempefin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 22. mai 2002 #25 Del Skrevet 22. mai 2002 Gratulerer så mye! Jeg gikk på et slikt kurs for et par år siden og nå fikk jeg nesten lyst til å prøve igjen... Synd jeg ikke har råd...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion72 Skrevet 28. mai 2002 Forfatter #26 Del Skrevet 28. mai 2002 Kurskveld 4, halvveis: Ned bare 0,6 kilo, blæh, skikkelig nedtur. Har ikke hatt noen utskeielser heller. Må nok ut å bevege på kroppen, men motivasjonen er ikke på topp! Hjelp meg litt à jenter!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 28. mai 2002 #27 Del Skrevet 28. mai 2002 Det går nok bedre neste gang skal du se! Jeg gikk faktisk opp en gang da jeg gikk på kurs uten noen grunn. Skal du ha mensen snart? Da samler iallefall kroppen min opp masse vann. Salt binder også vann i kroppen... Det er bare å stå på! Et mindre tilbakesteg trenger ikke å bety noe som helst! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion72 Skrevet 28. mai 2002 Forfatter #28 Del Skrevet 28. mai 2002 Takk Pamella! Skal ikke ha mensen før til mandag, så jeg vet ikke om det spiller inn allerede nå. Jeg skal stå på, vil så gjerne nå målet mitt som er 8 kilo på hele kurset. Må bare få r..... mi opp av sofaen, og bevege litt på meg. Dette skal jeg klare!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2002 #29 Del Skrevet 29. mai 2002 I går var siste kurs dag, og jeg har gått ned hele 7.5 kilo! JIPPI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 29. mai 2002 #30 Del Skrevet 29. mai 2002 Jøss gratulerer anonym!! Brud2003: Det kan godt være at mensen har noe å si på vekta. Jeg kan merke de thele uka i forveien innimellom... Har du kommet deg opp av soffan nå da? Går det bedre?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion72 Skrevet 29. mai 2002 Forfatter #31 Del Skrevet 29. mai 2002 Hei Pamella Bedre og bedre..???? Jeg er dessverre en av de som ser på BB, og det begynner rett er sønnen er lagt, og halv ti synes jeg det er sent å gå ut, tynn unnskyldning men sånn er det. Nå er heldigvis det slutt på søndag, så da får jeg hive meg ut. Men det går bra med maten, spiser ikke mer enn det jeg skal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. juni 2002 #32 Del Skrevet 4. juni 2002 Hvordan gikk det igår Brud2003? Hilsen Nysgjerring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion72 Skrevet 5. juni 2002 Forfatter #33 Del Skrevet 5. juni 2002 Hei alle sammen. På mandag viste vekta 1,4 ned. Kjempeglad!! 2,6 kilo unna målet mitt som er 8 kilo. Det skal jeg klare, har igjen 3 uker. Det går veldig bra, er kanskje litt "fysen", men har ikke sprukket ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smiley Skrevet 5. juni 2002 #34 Del Skrevet 5. juni 2002 Hei og hå!!! Jeg er kjempeglad på alles vegne, dere er kjempe flinke... Så til meg da. Fikk kjempesjokk i dag da jeg gikk på vekten. Vet at jeg har lagt på meg, for klærne sitter såååååå stygt. Men har de siste 5 ukene prøvd å legge om kostholdet, og trene mer. Har trent i gjennomsnitt 2 ganger i uken, og har hatt økter på 1,5 time. Samtidig som jeg spiser 5 måltider til dagen, med mager mat. Masse fiber, frukt grønnsaker og minst 2 liter vann- det blir ofte over 3 liter. Har kuttet ut alt som heter brus og veeeldig lite snop. Men alikevel så er jeg helt fortvilet.' Jeg har gått opp 8 kilo siden i fjord sommer, og de siste 4 kiloene på 2 måneder... Hva gjør jeg galt. Vet at muskler veier mer enn fett, men jeg har ikke gått inn en eneste cm. har heller gått ut .... Kjempefortvilet... Har satt meg et mål nå- Vil ned 8 kilo på 12 uker... Men er det mulig???? Hvor mye koster et GR kurs, og hvor lenge varer det ???? Hjeeeeeeeeelp!!!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion72 Skrevet 5. juni 2002 Forfatter #35 Del Skrevet 5. juni 2002 Et kurs koster 1430,- og det går over 8 uker. Hva spiser du? Kanskje du spiser for lite, Smiley?? Man skal ikke ligge under 1100 - 1200 kalorier per dag, for da går forbrenningen ned. Kroppen går på sparebluss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smiley Skrevet 5. juni 2002 #36 Del Skrevet 5. juni 2002 Hei brud 2003!! Jeg spiser: 1. 2 klibrød med mager ost og eple. ett gl. eplejuice. 2. ett eple og en nutrilettbar. 3. 3 klibrød med skinke eller ost og paprika. to glass farris. 4. kylling skinke eller mager fisk med brokkoli, gulerøtter, ris eller pasta og mager saus. 5. Salat med pasta og skinke og 2 ss lettrømme. eller wok med nudler eller ris og masse grønnsaker, og krydret med grønn karri og soyasaus... Er det for lite kalorier i dette??? Trodde ikke at jeg kunne legge på meg så mye av å spise mager mat??!! Hva bør jeg spise, og hvor mye???12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snupperella Skrevet 6. juni 2002 #37 Del Skrevet 6. juni 2002 Hei Brud2003 Så gøy at det går så bra med deg. Jeg vil bare gi det et godt råd: Gå på GR-kurs til du er helt fornøyd - for så å gå på stabilisering!!! Det aller vanskeligste er nemlig å holde vekta etter at kursene er ferdig. Denne fella har jeg gått i gang på gang. Har gått flere GR-kurs enn jeg gidder å telle, men nå veier jeg mer enn noen gang!! Gidder ikke flere GR-kurs har blitt immun. Min eneste mulighet er å ta meg selv grundig i nakken og legge om alle dårlige vaner. Hm - kanskje jeg skulle begynne med det i dag. Ble litt inspirert av alle dere her som har gått ned mange kilo.... Ønske meg lykke til da!! Og fortsatt lykke til til deg Brud2003 - stå på!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 6. juni 2002 #38 Del Skrevet 6. juni 2002 Lykke til snupperella!! Er du skikkelig gira går dette knallbra! ikke tenk så mye på kalorier men tenk sunt og beveg deg mer. Etter mange sånne kurs vet du jo hva og hvor mye du kan spise av ting!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. juni 2002 #39 Del Skrevet 6. juni 2002 Hei Brud2003, Har ikke vært her på en stund, men DU SÅ FLINK DU HAR VÆRT!! Helt imponerende med motivasjonen din og det virker som om dette begynner å bli vaner nå, stemmer det? Helt utrolig! Fortsett sånn, og hold oss informert, da!! klem fra LindaK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion72 Skrevet 11. juni 2002 Forfatter #40 Del Skrevet 11. juni 2002 Hei alle sammen! Igår var det 6. kurskveld, og ned 0,7. Egentlig fornøyd med det, hadde endel utskeielser i helgen, grillmat, potetgull.... 1,9 kilo unna målet mitt, det skal jeg klare! Da er jeg åtte kilo lettere dvs. 16 smørpakker!!!!!!!!!! Jippi!!! Er så glad så glad!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå