Skorpion72 Skrevet 6. mai 2002 #1 Del Skrevet 6. mai 2002 Idag begynner jeg på Grete Roede-kurs. Trenger noen lykkeønskninger på veien, er skikkelig motivert, men tror det blir tøft. Måtte bare fortelle det til noen, holder det for meg selv for de fleste hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 6. mai 2002 #2 Del Skrevet 6. mai 2002 Lykke til! Du klarer det, bare du er motivert nok. Har ikke gått på kurs selv, men har en venninne som nettopp er ferdig. Hun synes det var hardt til tider, men det var verdt det. Hun er blitt ordentlig fin! Smil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2002 #3 Del Skrevet 6. mai 2002 Hei Jeg skal også begynne i dag og vi bor i sammen fylke så kanskje vi skal på samme... Jeg skal avgårde kl. 19.00 Dette er mitt andre kurs og jeg er godt fornøyd med hva jeg har klart å oppnå på det første Det er hardt og det kommer ikke av seg selv. Men det er så digg når man kjenner at det hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion72 Skrevet 6. mai 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 6. mai 2002 Mitt begynner kl. 1800 ( Mjøndalen). Det er mitt første. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 6. mai 2002 #5 Del Skrevet 6. mai 2002 Heisann Gikk et kurs i januar i fjor, og tok da av 10 kg Nå et drøyt år etter holder jeg fremdeles vekten - dette klarer du fint! Lykke til 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2002 #6 Del Skrevet 7. mai 2002 Jeg ønsker deg lykke til!!!!!! )))) Gikk på kurs selv for noen år siden, og jeg var veldig fornøyd med kurset. Bare tenk så deilig du vil føle deg etter bare noen få uker/kanskje dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 7. mai 2002 #7 Del Skrevet 7. mai 2002 For en kresen sjel... er Grete Rode noe å gå på da...???? Bare lurer jeg Videre ønsker jeg deg lykke til!! Fortell hvordan det går da... få ut frustrasjonene dine her.. Det vil sikkert komme noen... Klem fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion72 Skrevet 7. mai 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 7. mai 2002 Føler vel at det er verdt et forsøk, har prøvd alt mulig annet, og nå dette. Skader ikke å legge om kostholdet heller da, pluss å miste noen kilo (forhåpentligvis). Skal komme med tilbakemeldinger om hvordan det går, og få ut frustrasjonene når de kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
micha6 Skrevet 7. mai 2002 #9 Del Skrevet 7. mai 2002 "Til alle dere som har deltatt på GR" Jeg bor hjemme-er 20år,ønsker å begyne på GR,men lurte på om d er vansklig å lage middagen eller om d virker som slankemat? Klems m Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 7. mai 2002 #10 Del Skrevet 7. mai 2002 Jeg gikk på GR for et par år siden. Det er tøft i begynnelsen men når du blir vant til det er det lettere. Når det gjelder maten syntes faktisk jeg den var kjempegod! Man kan faktisk spise mye mer enn det du tror og i kokebøkene du kan kjøpe finnes det fantastisk mye godt! Man blir fort vant til å kutte ut fettinnholdet i maten. Er man innstilt på dette vil jeg virkelig anbefale det! (men husk å bevege på dere... det gjorde ikke jeg og fikk dermed dårligere resultater!)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2002 #11 Del Skrevet 7. mai 2002 Har også gått på Grete Roede, men for en tidligere litt for opptatt av mat og kroppsutsende meg, ble dette en negativ opplevelse. Følte at gamle, negative problemer kom tilbake, og jeg måtte bare slutte fordi jeg følte at dette kunne ikke jeg håndtere. Så hvis man har hatt spiseproblemer før, bør man kanskje tenke seg om når det gjelder Grete Roede.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LindaK Skrevet 8. mai 2002 #12 Del Skrevet 8. mai 2002 Masse Lykke Til, Brud2003! Dette klarer du kjempefint! Skriv inn og fortell oss hvordan det går etterhvert! Og ikke minst, si fra dersom du møter motbakker og vil ha støtte fra oss andre her;-) Klem fra LindaK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion72 Skrevet 8. mai 2002 Forfatter #13 Del Skrevet 8. mai 2002 Tusen takk, LindaK og alle andre! Det går bra foreløpig, ikke noen utskeielser (men er jo bare på dag 2 da). Skal holde dere informert etterhvert, er kjempespent til veiingen på mandag. Tvi tvi!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
piamin Skrevet 8. mai 2002 #14 Del Skrevet 8. mai 2002 Hei. Jeg kjenner noen som har gått på grete Roede kurs, og de er bare kjempefornøyd og det har gått skikkelig bra med dem. Du klarer der nok du også. Det er nok ikke bare blåbær, men har du viljen kan du nok klare alt Lykke til 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 8. mai 2002 #15 Del Skrevet 8. mai 2002 Moren min har gått på Grete Roede kurs, og har tatt av nesten 10kg. -Storfornøyd! Det krever mye mot, men er du motivert nok er jeg sikker på at du vil ende opp med bra resultater. Lykke til 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion72 Skrevet 14. mai 2002 Forfatter #16 Del Skrevet 14. mai 2002 Til de som er interessert; igår var kurskveld 2, og jeg hadde gått ned 2 kilo. UTEN å sulte, jippi, jeg er kjempefornøyd og glad. Fortsettelse følger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 14. mai 2002 #17 Del Skrevet 14. mai 2002 Hei! jeg går ikke på kurs, men jeg har ene kokeboken til Grethe Roede som jeg bruker flittig. Og bak i den står det et hurtigprogram. Så da jeg oppdaget at bunaden var litt vel trang 1. mai, tok jeg utgangspunkt i det programmet (Følger det ikke slavisk, men prøver å holde antall kalorier). Har gått ned 1 1/2 kg, og da spiste jeg både is og sjokoladekake i helgen! Kjempefornøyd! Håper jeg klarer 1/2 kg til før 17., bunaden er fortsatt bitte litt trang... Må legge til at jeg kombinerer med økt trening også da, det hjelper!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 14. mai 2002 #18 Del Skrevet 14. mai 2002 Kan du gi et kjappt resyme av det programmet? Hvor får man forresten kjøpt den kokeboka?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion72 Skrevet 14. mai 2002 Forfatter #19 Del Skrevet 14. mai 2002 Kokebok får du kjøpt på http://www.greteroede.no Det hele går jo egentlig ut på å spise mager og riktig mat. Vi veier jo alt vi spiser, og passer på at kaloriinntaket ikke overstiger 1300 kcal. per dag. Du kan lese mer om det på sidene til Grete Roede. Kan anbefales på sterkeste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LindaK Skrevet 14. mai 2002 #20 Del Skrevet 14. mai 2002 Gratulerer, Brud2003! Keep it up! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå