Gjest Meg Skrevet 17. oktober 2003 #1 Skrevet 17. oktober 2003 Jeg startet en tråd som omhandlet min signatur, da var det så mange som ville snakke om sin egen Det var jo litt intressant å høre om det egentlig, så derfor spør jeg: Hva er bakgrunnen for din signatur? Noe du ønsker å formidle med den? Sier den noe om deg?
Ingeborg Skrevet 17. oktober 2003 #2 Skrevet 17. oktober 2003 Jeg skifter signatur innimellom, så den har ikke så utrolig stor betydning. En lang periode hadde jeg et sitat av min favorittpoet, Robert Frost. Nå har jeg et sitat fra "Buddy", som jeg synes betegner meg sjøl ganske bra.
Gjest care Skrevet 17. oktober 2003 #3 Skrevet 17. oktober 2003 Hva er bakgrunnen for din signatur? Noe du ønsker å formidle med den? Sier den noe om deg? Jeg trenger vel egentlig ikke å begrunne noe, signaturen min begrunner seg selv.....
Gjest Liten Skrevet 17. oktober 2003 #4 Skrevet 17. oktober 2003 Jeg kom over Hamsun-sitatet i signaturen min i en periode hvor den traff meg midt i der hvor jeg kjente det best.
Glitterchick Skrevet 17. oktober 2003 #5 Skrevet 17. oktober 2003 Min signatur er fra yndlingsfilmen min, Edwards Scissorhands, og syns det er ett bra livsmotto! :blunke:
Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2003 #6 Skrevet 17. oktober 2003 En kvinne har det siste ordet i enhver diskusjon. Alt en mann sier etter det er begynnelsen på en ny diskusjon. Synes bare den var bra. Bytter nok etterhvert tenker jeg.
Tusenfryd Skrevet 17. oktober 2003 #7 Skrevet 17. oktober 2003 Jeg har som regel noe jeg ville ha sagt... og mye av det sier jeg i dagboken min - derfor er også signaturen min, dagboklink.
Gjest Virvel Skrevet 17. oktober 2003 #9 Skrevet 17. oktober 2003 Tja. Signaturen min er vel ikke akkurat så spennende...
Gjest gjest1 Skrevet 17. oktober 2003 #10 Skrevet 17. oktober 2003 Min er den teiteste vitsen jeg vet om..... Tok litt tid før jeg skjønte den selv :oops: .
Sandman Skrevet 17. oktober 2003 #12 Skrevet 17. oktober 2003 For den jeg har nå, gjelder følgende: Hva er bakgrunnen for din signatur? Den røde skriften har en gul-beige bakgrunn. Noe du ønsker å formidle med den? At jeg er vidunderlig vakker(se avatar) Sier den noe om deg? At jeg egentlig er en oppblåst drittsekk
Gjest Starya Skrevet 17. oktober 2003 #13 Skrevet 17. oktober 2003 synes den er selvforklarende, jeg.
Tusenfryd Skrevet 17. oktober 2003 #14 Skrevet 17. oktober 2003 Min er den teiteste vitsen jeg vet om..... Tok litt tid før jeg skjønte den selv :oops: . Synes vitsen din er morsom, jeg!
Tjorven Skrevet 17. oktober 2003 #15 Skrevet 17. oktober 2003 Tja, min er vel ganske ikke så dyp og gjennomtenkt akkurat. Har link til dagboken min (noe som jeg synes er veldig kjekt at også andre brukere har). I tillegg har jeg en liten smiley (som jeg selv har laget), og jeg synes den er litt hyggelig. Og så kommer sitatet da...et meget velkjent sitat fra serien om Saltkråkan. Det bare måtte med lissom.
Dina Skrevet 17. oktober 2003 #16 Skrevet 17. oktober 2003 Jeg valgte signaturen min fordi jeg syns det er en fin tanke, og fordi jeg prøver å etterleve det som står der!
manji Skrevet 17. oktober 2003 #17 Skrevet 17. oktober 2003 De signaturene jeg har brukt de siste årene er; "Winston - Just because you are a character, doesn't mean that you have character. (Pulp Fiction)" Individualisme synes jeg er viktig. "Murphy - After all is said and done. A hell of a lot more is said than done. (Murphy's law)" Denne taler vel for seg selv. Og den jeg har nå, disarm you with a smile, pga et smil går utrolig langt.
chimp Skrevet 17. oktober 2003 #18 Skrevet 17. oktober 2003 Hva er bakgrunnen for din signatur? Det står alltid en Trøffel bak....... :o Noe du ønsker å formidle med den? Vettafan Sier den noe om deg? Jeg er en signatur-tyv! :oops:
Joplaya Skrevet 17. oktober 2003 #19 Skrevet 17. oktober 2003 En kvinne har det siste ordet i enhver diskusjon. Alt en mann sier etter det er begynnelsen på en ny diskusjon. Og jeg har en noenlunde i samme bane. Påpeker bare at kjerringer kan være noen utrolig kranglete vesener iblant - deriblant meg selv - ofte
VesleBråka Skrevet 17. oktober 2003 #20 Skrevet 17. oktober 2003 Veslebråka har en engel på en skulder, og en rampedust/spøkefugl/tulling på den andre. Noen ganger vinner engelen, andre ganger vinner rampedusten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå