Gjest a Skrevet 18. desember 2010 #1 Skrevet 18. desember 2010 Trodde kalender var en barneting. Men så er det en tråd det det står hva folk på KG fikk i kalendern. Og da lurer jeg på hvor vanelig det er med kalender til voksne folk. Er det ikke nok med pakke på julaften? Må man gi bort kalender også- med pakker hver eneste dag i desember i tillegg? Hvor mye spenn bruker folk seriørt på det pakkestyret?? Gir dere kalender til alle dere kjenner? Til svigerfar og tanter og onkler osv? Er det normalt og utbredt med sånt? :klø:
dobby Skrevet 18. desember 2010 #2 Skrevet 18. desember 2010 Eg og sambuaren lagar sjokolade-kalendar til kvarandre. Det er veldig koseleg! :rødme:
Gjest Airi Skrevet 18. desember 2010 #3 Skrevet 18. desember 2010 Jeg lagde en kalender til kjæresten min i år, og det ble en suksess. Brukte kanskje 500 kroner på den, men da tar jeg ikke med det jeg brukte på øl. Han ble veldig glad, og sender meg melding hver morgen når han har åpnet Det er ting jeg hadde gitt ham uansett, men nå kommer de i kalenderform.
Favole Skrevet 18. desember 2010 #4 Skrevet 18. desember 2010 Tror nok julekalender er like morsomt uansett alder, men ville ikke gitt kalendre til alle jeg kjenner heller da. Vil nok holde meg til å lage til samboeren min, og barna mine (hvis vi får barn). Skal lage kalender til neste år, men kommer ikke til å blakke meg på det prosjektet akkurat, er jo bare snakk om småting.
Vera Vinge Skrevet 18. desember 2010 #5 Skrevet 18. desember 2010 Hva er problemet med at noen velger å gi hverandre smågaver i hverdagen? :klø: Jeg og mannen har ikke pleid å gjøre det, men i år overrasket han meg med en kalender. Bare småting, som små sjokolader og div. praktiske småting. Tviler på at han har ruinert seg på den akkurat, men/og det var overraskende hyggelig. Det var nok litt spesielle omstendigheter som gjorde at han ga meg dette akkurat i år - regner mao. ikke at det blir en vane fra nå av. 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2010 #6 Skrevet 18. desember 2010 jeg og typen ga hverandre dette. han får små verktøy filmer kaffr osv, jeg får flaxlodd, hårstrikker, undertøy osv. Er kjempe koselig, og vi har avtalt å bruke rundt 600 kr mindre i julegaver til hverandre pga dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå