Gå til innhold

~ Homsepatruljen ~

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GØY!!!!!!

Programmet er SÅÅ morsomt!!! :hoho:

Suz :wink:

Skrevet

Gleder meg til å se programmet, men rent personlig så liker jeg kjærsten bedre i Adidas og hettegenser, enn i lilla silkeskjorte!!!! :o

Skrevet

Det er så gøy, men jeg kommer neppe til å se det på norsk TV3. Har fulgt alle episodene av Fab5 (som det heter på originalen) på dansk og svensk TV3, og jeg må si at små triks kan man bli mektig imponert av :D

Skrevet

Jeg vil veldig gjerne se det, men det sendes samtidig som "24" på TV2 mandagskvelden, så da blir det nedprioritert for min del. :blunke:

Har dessverre ikke videospiller/opptaksmuligheter heller.

Skrevet

Synes det høres ganske så artig ut :D

- Gleder meg...hehe

Skrevet

Syns det er kjempeartig jeg. Utrolig hva de får til med noen enkle forandringer!

Skrevet

Morsomt. :D

De reklamerte ihvertfall mye for Redken-produkter. :ler:

Teite reklamepauser på tv3.. :roll:

Skrevet

Det var et supert program! Hørte det omtalt på Petre i sommer - og vi benket oss med te og nøtter begge to. Butch var jo en skikkelig godklumpe også da - så søt han var da han fikset håret sitt da han sto alene der før han gikk til vernissagen.

Flotte bilder han laget, forøvrig.

Ja, dette blir fest på mandager!

Skrevet

Hadde ikke hørt noe om dette på forhånd, jeg! Men havnet oppi programmet tilfeldig da jeg zappet rundt - og ble sittende og kose meg! Mandager framover? Jepp - må se!!! :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det var jo et kjempe bra program da.

Gleder meg allerede til neste mandag!!! :D

Skrevet

Fikk dessverre bare sett ti minutter i går, før jeg måtte dra til studentbyen min, og så har jeg vanligvis ikke tv3 på hverdagene hvor jeg nå - kjipern :-?. Kanskje smiske med noen så de kan ta opp? Synes i hvert fall at det virker som et morsomt program.

Skrevet

både kjærsten og jeg storkoste oss med det i går, og det kommer nok til å bli min mandagskos når jeg allikevel er hjemme.

Og det at de endrer personen, men passer på å holde det til vedkommendes egen stil var knallbra, da slipper man bekymre seg for å ende opp i lilla silkeskjorte om man ikke er typen som liker det.

Og at de fiksa hele kåken hans, med utstilling, fikset hjemmet, fikset mat til utstilling, hår, klær etc etc.... artig program!!! :ler:

Skrevet

Og det at de endrer personen, men passer på å holde det til vedkommendes egen stil var knallbra, da slipper man bekymre seg for å ende opp i lilla silkeskjorte om man ikke er typen som liker det.

Og at de fiksa hele kåken hans, med utstilling, fikset hjemmet, fikset mat til utstilling, hår, klær etc etc.... artig program!!! :ler:

Enig! Jeg var litt skeptisk til programmet før jeg hadde sett det, men dette var kjempegøy! De var jo fantastiske!

Skrevet

Det var det jeg sa jo!! Det er morsomt og veldig bra - tror nesten alle gutter/menn jeg kjenner hadde hatt godt av et lynkurs hos de gutta der -og flere jenter (tror de har mer peiling enn meg på styling...)

Suz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...