Gå til innhold

Hadde naturfageksamen uten forsøk ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde naturfag-eksamen, muntlig, for et par dager siden. Det gikk kjempebra, og jeg fikk 6, men jeg hadde ikke noe forsøk. Dette begynte jeg ikke å tenke på før etterpå...

Kan det stemme da? Jeg trodde naturfag-eksamen alltid var med forsøk? Jeg gikk opp som privatist.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det trodde jeg også, men nå har du jo fått karakter, så da kan du være fornøyd ;)

Skrevet

jeg hadde vært sjeleglad hadde det vært meg.

Skrevet

Har hørt om det før, men nå er jeg fra en annen reform enn deg. Dog var det lagt opp til en teoretisk del og en praktisk del, men dersom eksaminator var fornøyd med det du svarer på den teoretiske delen, og det var omfattende nok i tid og i forhold til pensum, så ble det praktiske droppet.

Skrevet

TS her..

Ja, før het det jo reform 94, men nå heter det kunnskapsløftet. Så dvs at nå vi må ha en skriftlig eksamen og en muntlig eksamen med innslag av en praktisk forsøk.

De legger den muntlige og den skriftlige delen sammen der og da.

Så dvs at jeg gjorde det såpass bra på skr.og mnt.del at jeg slapp forsøk rett og slett?

Jeg er selvfølelig glad, og kommer ikke til å melde ifra om dette :ler: men jeg måtte bare spørre et sted anonymt ;)

Skrevet

Jeg tok også naturfag som privatist i vår, og hadde heller ikke forsøk. Tror det er litt opp til hver enkelt skole hvordan de gjør det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...