Gjest Lebewesen93 Skrevet 17. desember 2010 #1 Skrevet 17. desember 2010 Det er så rart og egentlig ganske trist, for jeg mistet faren min for snart halvannet år siden. Jeg drømmer ikke ofte om ham, men de gangene jeg gjør det er det aldri noen positiv drøm. Tror jeg har hatt en eller to drømmer som var koselig om ham. Ellers så er han bare rar, å virkelig ikke sånn pappa var. Vi hadde et utrulig bra forhold, å særlig de siste to årene så var vi veldig mye sammen. Jeg forstår bare ikke hvorfor jeg drømmer sånne rare drømmer ? De virker så ekte, å etter å ha drømt sånn våkner jeg opp med en ekkel følelse som varer litt. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg føler bare at han på en måte...jeg vet ikke? enten så er han borte for godt, eller så er han det ikke. Drømmene handler ikke om noe spesiellt, men han ER der bare. Jeg vil ikke gå for mye inn på hvordan han døde og hvorfor, men i drømmen er han der, men han er helt anderledes å jeg kjenner ham ikke igjen. Sist jeg så ham var han nesten sånn, stresset og det var ikke noen "kjemi" da vi snakket sammen. Han er sånn i drømmene mine, bare verre. Pappa var (er) en utrulig grei mann, verdens snilleste faktisk. Mer omtenksomt menneske må man lete lenge etter. Han ble likt av alle og ja...han var bare utrulig grei. Så jeg sitter å lurer på hvorfor jeg drømmer så negative drømmer om ham? Når jeg tenker tilbake på da han levde, så er det som om det aldri skjedde. Jeg husker så klart ting og hvordan han var. Men det virker som om det var i et annet liv (?) vanskelig å forklare. I drømmene har han som regel på seg de samme klærne og solbriller..det er bare rart. Noen som vet hvorfor ? Hadde det enda vært bare en eller to drømmer som var "rare" men det er flere, å det plager meg egentlig. Ps. Håper jeg postet det her på riktig sted, var litt usikker på om jeg skulle poste her eller på generell debatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå