Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hva er hypothyreose?

Det er en sykdom i skjoldbrukskjertelen som påvirker stoffskiftet - altså forbrenning osv...

Suz :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva jeg gjør?

Jeg blir gretten. Intet mindre. Lover meg selv at jeg skal kutte ut chips og sjokolade, kaken på jobben og den gode lunsjen når jeg er på konferanse. Men når godisen er der, er jeg like viljesvak som alltid! :sminkedokke:

:enig:

Skrevet

Hiver meg på gulvet og tar 100 situps :D

Skrevet

Begynner å gråte jeg og, banner litt, lover jeg ikke skal spise mer sjokolade, også hiver jeg meg på noen sykkeltimer på sats

Skrevet
Hva er hypothyreose?

En tilstand der skjoldbrusk-kjertelen produserer for lite thyroxin, et hormon som styrer stoffskiftet. Stemmer ikke det Tex?

Skrevet

Tenker litt mer over hva jeg spiser, dropper kanskje noen glass rødvin i uken, jogger litt oftere.

Er ikke verre enn det.

Og jeg trøstespiser definitivt ikke.

Ikke blir jeg så satt ut at jeg trenger trøst heller.

Skrevet

Hva jeg gjør:

Tenker "Æsj!! NÅ skal jeg ihvertfall klare å droppe sjokolade på hverdager!! Det MÅ jeg jo bare!! Kun lørdager!!"

...Også går det noen dager, så har jeg glemt det og skylder på mensen eller noe annet som er en god unnskyldning!!

Synes ikke det er noen krise så lenge jeg kommer inn i buksene mine, den dagen jeg sliter med det derimot, da BLIR det virkelig sjokolade bare på lørdagene!! Og stepp hver dag!! :-? :lol::hoho: i noen dager.... :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...