Rachel Skrevet 17. oktober 2003 #1 Skrevet 17. oktober 2003 Du står naken foran speilet på badet, og legger merke til at det er blitt litt mer fett rundt magen enn det var for noen uker siden. Når du sitter, pløser det seg mer enn du liker. Hva gjør du?
Suzy Skrevet 17. oktober 2003 #2 Skrevet 17. oktober 2003 Kler på meg og gir faen - enkelt og greit (og fortsetter der jeg har begynt med å trene jevnt og trutt og elske meg sjøl slik jeg er ) Suz m/deller og topmave
Gjest care Skrevet 17. oktober 2003 #3 Skrevet 17. oktober 2003 Du står naken foran speilet på badet, og legger merke til at det er blitt litt mer fett rundt magen enn det var for noen uker siden. Når du sitter, pløser det seg mer enn du liker. Hva gjør du? Tenker- nå er det fader meg på tide og slanke seg litt....tenker ikke alle det da..... :klø:
Gjest Meg Skrevet 17. oktober 2003 #4 Skrevet 17. oktober 2003 Hva tenker jeg? "....hm, roe seg litt på godte-spisinga nå kanskje?" Hva gjør jeg? Har det i tankene når jeg dytter innpå enda en sjokolade....det er jo så forbaska godt :D
Ursula Skrevet 17. oktober 2003 #5 Skrevet 17. oktober 2003 Gjør en stygg grimase i speilet og kler på meg, begynner så å tenke ut måten å bli kvitt det på
chriztine Skrevet 17. oktober 2003 #6 Skrevet 17. oktober 2003 Hva jeg gjør? Får litt panikk! Trener mere og spiser mindre!! Det siste jeg gjør er iværtfall å hive innpå enda en sjokolade.....
Gjest Tristessa Skrevet 17. oktober 2003 #8 Skrevet 17. oktober 2003 Lar være å spise middag nr. 2 et par dager fremover.
Tusseline Skrevet 17. oktober 2003 #9 Skrevet 17. oktober 2003 Setter en liten demper på matinntaket ett par dager, jeg. Ett snev av økt vekttall- og jeg bryter ut i panikk. Teit tanke, jeg vet.
Gjest Lea Skrevet 17. oktober 2003 #11 Skrevet 17. oktober 2003 Drar inn magen og retter opp skuldrene. Så glemmer jeg hele greia en liten stund... Er det for ille, så spiser jeg litt mindre og går litt lengre turer.
Midnattsol Skrevet 17. oktober 2003 #12 Skrevet 17. oktober 2003 Trener videre, jevnt og trutt. Passer litt mer på hva jeg spiser.
Gjest Tex Skrevet 18. oktober 2003 #13 Skrevet 18. oktober 2003 Finner meg en diger joggebukse, og en diger genser. Jeg har hypothyreose og kan ikke gjøre en dritt med saken.
Såpebobla Skrevet 20. oktober 2003 #15 Skrevet 20. oktober 2003 Blir drittsur, kjempefortvilet og lover meg selv at jeg ikke skal spise på de neste 14 dagene og hvertfall ikke godteri og hvertfall ikke drikke burs og iallefall ikke spise fet mat.... ...og neste mandag skal jeg begynne å trene....
-ida- Skrevet 20. oktober 2003 #16 Skrevet 20. oktober 2003 Kler på meg, blir sur og drømmer om den magen jeg engang hadde. Men nå har jeg mer å tenke på enn bare meg selv for en stund, så da må timer på helsestudio vente.
Gunilla Skrevet 20. oktober 2003 #17 Skrevet 20. oktober 2003 Hva jeg gjør? Jeg blir gretten. Intet mindre. Lover meg selv at jeg skal kutte ut chips og sjokolade, kaken på jobben og den gode lunsjen når jeg er på konferanse. Men når godisen er der, er jeg like viljesvak som alltid!
Gjest Hulderjenta Skrevet 20. oktober 2003 #18 Skrevet 20. oktober 2003 Du står naken foran speilet på badet, og legger merke til at det er blitt litt mer fett rundt magen enn det var for noen uker siden. Når du sitter, pløser det seg mer enn du liker. Hva gjør du? Ingenting! Hadde jeg fått spørsmålet for ti år siden, eller bare fem, så hadde svaret blitt noe annet... Har gitt meg med krisetenkningen på dette området, heldigvis! Er blitt glad i kroppen min, enten jeg går opp eller ned et kilo. Jeg vet at jeg ikke har noe å klage på, og har derfor sluttet å gjøre det. :D Vekten er stabil, svinger kanskje opp eller ned 1 kilo i løpet av noen uker, men pendler rundt "standardvekten" min. Er godt fornøyd - og DET har tatt meg lang tid! *stolt av meg selv-smiley*
Diva Skrevet 21. oktober 2003 #19 Skrevet 21. oktober 2003 Banner høyt og stygt og fortsetter på dagens gjøremål.
Gjest gjest1 Skrevet 21. oktober 2003 #20 Skrevet 21. oktober 2003 Tenker at "i morgen skal jeg slanke meg".... men det blir jo selvsagt bare med tanken. Trøstespiser nok sjokolade tenker jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå