AnonymBruker Skrevet 17. desember 2010 #1 Skrevet 17. desember 2010 Ser på Senkveld nå. Fra den episoden der en engelsk mann skulle tegne det samme som Harald hadde tegnet fra før. Og det ble helt likt. Hvordan i alle dager fikk han til det? Noen som vet??
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2010 #2 Skrevet 18. desember 2010 Jeg så ikke Senkveld, men kan det ha vært samme prinsippet som dette?
Gjest Rosemor Skrevet 18. desember 2010 #3 Skrevet 18. desember 2010 Det var Uri Geller. Han har vært kjent for bruken av sine (påståtte) paranormale evner helt siden 70-tallet. Mange har prøvd å forklare hva han gjør, men ingen har klart det ennå.
Wombat Skrevet 18. desember 2010 #4 Skrevet 18. desember 2010 Det var Uri Geller. Han har vært kjent for bruken av sine (påståtte) paranormale evner helt siden 70-tallet. Mange har prøvd å forklare hva han gjør, men ingen har klart det ennå. James Randi har gjort et par knakende gode forsøk på dette, søk han opp på Youtube, veldig underholdende
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2010 #5 Skrevet 18. desember 2010 Det var ikke det samme som på youtube-videoen. Harald skulle på forhånd tegne noe. Så når han engelskmannen kom, så skulle harald se for seg det han hadde tegnet, og engelskmannen skulle tenge det han 'så' at harald hadde tegnet. Og det ble akkurat det samme!! Nøyaktig samme størrelse og alt. Blir gal av å ikke skjønne hvordan! Jeg tror altså ikke på slike telepatiske evner
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2010 #6 Skrevet 18. desember 2010 Det var ikke det samme som på youtube-videoen. Harald skulle på forhånd tegne noe. Så når han engelskmannen kom, så skulle harald se for seg det han hadde tegnet, og engelskmannen skulle tenge det han 'så' at harald hadde tegnet. Og det ble akkurat det samme!! Nøyaktig samme størrelse og alt. Blir gal av å ikke skjønne hvordan! Jeg tror altså ikke på slike telepatiske evner Snakket han med Harald før eller samtidig som han tegnet?
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2010 #7 Skrevet 18. desember 2010 Når han tegnet sa han bare at han skulle se det for seg, og ikke lukke øynene. Og han sa at de fleste tegnet en blomst eller noe, men at han ikke skjønte helt hva Harald hadde tegnet, og han visste ikke hvilken vei det var og sånt. Om han sa noe før/i mens Harald tegnet vet vi lite om. Eller, var det noen som fikk med seg det?
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2010 #8 Skrevet 18. desember 2010 Når han tegnet sa han bare at han skulle se det for seg, og ikke lukke øynene. Og han sa at de fleste tegnet en blomst eller noe, men at han ikke skjønte helt hva Harald hadde tegnet, og han visste ikke hvilken vei det var og sånt. Om han sa noe før/i mens Harald tegnet vet vi lite om. Eller, var det noen som fikk med seg det? Jeg så én en gang, som skulle finne ut hvilket tall "forsøkskaninen" tenkte på. Han gjorde det ved å se på hennes reaksjon, altså helt små ting som bevegelse i pupillen, ting man ikke kan kontrollere.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2010 #9 Skrevet 18. desember 2010 Jeg så filmen nå, og Uri Geller snakket tydligvis med Harald rett før han skulle tegne. Jeg vil anta det var da "magien" skjedde, at han der påvirket Harald til å tegne det han ville han skulle tegne. Her er to filmer hvor Derren Brown gjør noe lignende: http://www.youtube.com/watch?v=ZyQjr1YL0zg
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2010 #10 Skrevet 18. desember 2010 hehe, gøy å se sånt! Men jeg må nok være med på det selv, for å tro at det ikke er noe snusk. Men uansett, selvom uri geller pratet med H før han tegnet, det er jo rart at det ble nøyaktig likt? og samme størrelse?
Rihay Skrevet 19. januar 2011 #11 Skrevet 19. januar 2011 La dere ikke merke til at han snudde seg vekk OG holdt seg forran øynene?? Han har sånne små speil i håndflatene, så han ser hva harald tegna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå